Znaleziono 28 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Andrzej1456
16 mar 2020, 22:54
Forum: Inne - najróżniejsze problemy, pytania ...
Temat: Gdzie kupić odzież roboczą?
Odpowiedzi: 265
Odsłony: 42754

Re: Gdzie kupić odzież roboczą?

Ja zazwyczaj odzież roboczą kupuję przez internet. Jest wygodniej oraz dużo taniej. W tamtym tygodniu zakupiłem polar z odblaskami. Wysoka jakość i w dodatku ciepły i miły w dotyku. Dla mnie super. W sklepie SAFETYPRO mają też inne elementy garderoby BHP.
autor: Andrzej1456
08 gru 2018, 15:49
Forum: Inne - najróżniejsze problemy, pytania ...
Temat: Oryginalny prezent
Odpowiedzi: 244
Odsłony: 35629

Re: oryginalny prezent

Dla mnie oryginalny prezent to taki spersonalizowany - który można na przykład wygrawerować. Zazwyczaj takie daję najbliższym. Wszystko profesjonalnie według mojego projektu.
autor: Andrzej1456
19 wrz 2017, 13:30
Forum: Salon / Pokój dzienny
Temat: Meble do salonu
Odpowiedzi: 266
Odsłony: 58777

Re: Meble do salonu

Mnie zawsze podobały się meble nowoczesne. Lubię prostotę i nie przepadam za dużą ilością kolorów. Dlatego najbardziej spodobały mi się meble ze strony Grupy Szynaka https://www.szynaka.pl/pl/. Są bardzo ładne, wykonane z gustem i bardzo przemyślane. Do salonu idealne.
autor: Andrzej1456
08 wrz 2017, 8:25
Forum: Kuchnie
Temat: Płytki czy panele do kuchni
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 40529

Re: płytki czy panele do kuchni

Do kuchni to ja bym odradzał panele. Duża wilgoć, ciągle coś się rozlewa i często przesuwa. Płytki mogą być dużo lepszym rozwiązaniem. Co do doboru to poczytajcie sobie ciekawy artykuł w serwisie Max Kuchnie https://www.maxkuchnie.pl/artykuly/wybieramy-podloge-do-kuchni-czyli-od-czego-zaczac-1766.ht...
autor: Andrzej1456
08 wrz 2017, 7:09
Forum: Sprzęt RTV i AGD
Temat: Jaka lodówka lg samsung czy electrolux?
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 250952

Re: jaka lodówka lg samsung czy electrolux?

Ja mam lodówkę Kernau i działa niezawodnie. Ma no frost, klasę energetyczną A+ oraz pojemny zamrażalnik. Była tańsza od Samsunga a jakością nie odbiegała. W dodatku dodali na nią 5 lat gwarancji co jest bardzo wygodna. Czasem nie opłaca się przepłacać. Lodówka wygląda tak https://www.kernau.com/prod...
autor: Andrzej1456
31 sie 2017, 14:56
Forum: Ogrody, balkony i tarasy
Temat: Kostka brukowa w ogrodzie.
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 22956

Re: Kostka brukowa w ogrodzie.

Ja mam w ogrodzie alejki zrobione z kostki brukowej. Całkiem fajnie to się prezentuje. Oczywiście podjazd też jest z niej wykonany. Swoją zamawiałem w firmie Forbet. Kostka to dobre rozwiązanie bo wygląda ładnie i nie jest bardzo droga.
autor: Andrzej1456
10 sie 2017, 13:48
Forum: Dekoracja wnętrz
Temat: Białe meble w pokoju dziecka
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7702

Re: Białe meble w pokoju dziecka

Białe meble dobrze komponują się ze wszystkimi kolorami na ścianach. Można więc w łatwy sposób dopasować je do każdego pomieszczenia. Weźmy na przykład takie mebelki jak te https://www.meblik.pl/kolekcje/meble-mlodziezowe/. Fajnie się prezentują. Jednak to wszystko jest kwestią gustu :)
autor: Andrzej1456
04 sie 2017, 7:36
Forum: Aranżacje wnętrz
Temat: Meble na wymiar do kuchni
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 12993

Re: meble na wymiar do kuchni

Ja jestem zwolennikiem kuchni na wymiar. Ładniej wyglądają i zasłaniają wszystkie nierówności i załamania w ścianie. Mam granitowe blaty i śliskie fronty. W dodatku wszystko pod zabudowę. Fajne porady i aranżacje są w serwisie Max Kuchnie. Warto tam zajrzeć i coś sobie pooglądać :)
autor: Andrzej1456
07 lip 2017, 8:31
Forum: Instalacje wodne
Temat: Słabe ciśnienie ciepłej wody pod prysznicem
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 12450

Re: Słabe ciśnienie ciepłej wody pod prysznicem

U mnie w domu jest tak, że na parterze wszystko jest super a na piętrze jak ciepła woda leci to spoko, jednak zimna nie chce lecieć. Kiedy odkręcę zimną na maksa to po chwili szoruje tak, że ciepłej nie ma wcale. Coś jest nie tak :D. Musi być coś z ciśnieniem w piecu gazowym. Przynajmniej tak podejr...
autor: Andrzej1456
07 cze 2017, 14:48
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Rekuperacja w nowym domu
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 29891

Re: Rekuperacja w nowym domu

Rekuperacja to całkiem fajne rozwiązanie. Ja mam u siebie w domu i działa niezawodnie. Znajomi też bardzo cenią sobie to rozwiązanie. Z drugiej strony podstawą jest fachowy montaż. Łatwo można coś nie dopatrzeć i będzie lipa. W serwisie Strefaklimatyzacji.pl mają taki ciekawy artykuł dotyczący rekup...
autor: Andrzej1456
02 cze 2017, 7:11
Forum: Kuchnie
Temat: Meble kuchenne na wymiar
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 50218

Re: Meble kuchenne na wymiar

Moi znajomi w Krakowie zamawiali meble w salonie Axela. Mieli fajne pomysły na projekt kuchni. Wykonali go perfekcyjnie. Salon znalezli dzięki wyszukiwarce Max Kuchnie https://www.maxkuchnie.pl/studia-mebli/axela-krakow/ . Są tam tez ładne aranżacje kuchni oraz porady jak co zrobić aby fajnie wygląd...
autor: Andrzej1456
18 maja 2017, 10:49
Forum: Sprzęt RTV i AGD
Temat: Jaka kuchenka jest najoszczędniejsza?
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2853

Re: Jaka kuchenka jest najoszczędniejsza?

Sądzę, że płyta gazowa jest oszczędnym rozwiązaniem. Gaz nie jest taki drogi. Ostatnio widziałem taki płyty marki KERNAU https://www.kernau.com/kategoria/gotowanie/plyty-grzewcze/plyty-gazowe.html . Prezentują się całkiem fajnie i nie są bardzo drogie. Sądzę, że jak się chce zaoszczędzić, to taka pł...
autor: Andrzej1456
11 maja 2017, 14:35
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Klimatyzacja
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 11672

Re: klimatyzacja

Jak chcesz mieć sprawną klimatyzację to lepiej nie zabierać się za montaż tego samemu. Jak zrobimy coś źle, to klimatyzacja nie będzie spełniała norm użytkowania i może działać niepoprawnie. Teraz jest wiele firm zajmujących się instalacją. Lepiej postawić na specjalistę. Jeżeli interesujesz się jed...
autor: Andrzej1456
11 maja 2017, 14:25
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Klimatyzator na poddasze - jaki wybrać?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 9061

Re: Klimatyzator na poddasze - jaki wybrać?

Ja mam klimatyzator LG i działa niezawodnie. Przyznam, że lepiej nie mogłem trafić. Podczas wyboru kierowałem się poradami z serwisu Strefaklimatyzacji.pl. mieli tam bazę wiedzy oraz aktualności, które bardzo mi pomogły. Świetna sprawa. Teraz wyszła nowa seria Artcool. Na poddasze nadają się genialn...
autor: Andrzej1456
08 maja 2017, 13:03
Forum: Dekoracja wnętrz
Temat: Jak zaaranżować taras lub balkon?
Odpowiedzi: 46
Odsłony: 9609

Re: Jak zaaranżować taras lub balkon?

Na balkonie fajnie jest mieś fotel bujany. W ciepłe dni idealnie nadaje się do wypoczynku. Ja na przykład mam taki http://meblowiec.pl/fotele-bujane,c176.html. Dobrze wykonany. Można wygodnie na nim wypoczywać. Na balkon też proponuje kupić fajny stolik do kawy.

Wyszukiwanie zaawansowane

Gotowe projekty domów