Ocieplenie domu na zewnątrz czy wewnątrz?
Moderator: Redakcja e-izolacje.pl
Re: Ocieplenie domu na zewnątrz czy wewnątrz?
Jeżeli w 15tyś z pompą ciepła bym się zmieścił to bardzo chętnie.Niestety do takich robót mam dwie lewe rączki:(Sam mogę grzejnik powiesić.Nie znam się na tym,co gdzie i jak rozmieścić.Mam kuchnie łazienkę,przedpokój i 2 pokoje na parterze i taki sam układ na pierwszym piętrze(łacznie 100m2).Już miałem jednego pana od wentylacji, ale jeszcze nie wyliczył wszystkiego.Polecił taką centralę Domekt REGO 400V.Szkoda ,że tak daleko mieszkacie:(
-
Tomasz_Brzeczkowski
- Superużytkownik

Za duża i z obrotowym wymiennikiem, to do Skandynawiiolinger pisze:Jeżeli w 15tyś z pompą ciepła bym się zmieścił to bardzo chętnie.Niestety do takich robót mam dwie lewe rączki:(Sam mogę grzejnik powiesić.Nie znam się na tym,co gdzie i jak rozmieścić.Mam kuchnie łazienkę,przedpokój i 2 pokoje na parterze i taki sam układ na pierwszym piętrze(łacznie 100m2).Już miałem jednego pana od wentylacji, ale jeszcze nie wyliczył wszystkiego.Polecił taką centralę Domekt REGO 400V.Szkoda ,że tak daleko mieszkacie:(
Ta centrala to od gościa co zajmuje się wentylacją? Jakoś wątpię bo ty masz 100m2 a nie 180m2. Za duża jest. Jaka cena tego? A tak w ogóle to gdzie mieszkasz? Ja jestem z małopolski jak blisko A4 to wpadam na weekend i wszystko ci spinamolinger pisze:Jeżeli w 15tyś z pompą ciepła bym się zmieścił to bardzo chętnie.Niestety do takich robót mam dwie lewe rączki:(Sam mogę grzejnik powiesić.Nie znam się na tym,co gdzie i jak rozmieścić.Mam kuchnie łazienkę,przedpokój i 2 pokoje na parterze i taki sam układ na pierwszym piętrze(łacznie 100m2).Już miałem jednego pana od wentylacji, ale jeszcze nie wyliczył wszystkiego.Polecił taką centralę Domekt REGO 400V.Szkoda ,że tak daleko mieszkacie:(
Pan tłumaczył,że lepiej wziąść większą ,bo nie musi działać na 100% i tym samym mniej energii pobierze? co pan poleca w takim razie?Może jest pan w stanie mi jakoś pomóc?Pozdrawiam.