Budowa stropu gęstożebrowego

Stropy są jednym z najważniejszych elementów konstrukcyjnych, które oddzielają kondygnacje budynku. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak zbudować, wyciszyć i ocieplić strop koniecznie zapoznaj się z tym działem.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

muniek101
Początkujący
Początkujący

Budowa stropu gęstożebrowego

Post autor: muniek101 »

Witajcie, jestem początkującym studentem budownictwa nie mającym żadnego doświadczenia praktycznego.
Chciałbym dowiedzieć się następującej informacji odnośnie budowy stropu gęstożebrowego Teriva III.

Po ułożeniu belek stropowych i pustaków leje się na strop warstwę nadbetonu. Jednak w projekcie pierwszą moją warstwą (patrząc od dołu) jest tynk, a potem strop. Wobec tego jak ma się beton do tynku? Czy między nimi wstawia się jakąś płytę? Co się dzieje na dole podczas zalewania całego stropu, bo chyba nie leje się na dół?

Druga rzecz dotyczy styczności nadbetonu od stropu z żelbetem z wieńca. Czy te elementy konstrukcyjne są od siebie oddzielone? Tzn. że w ścianie jest żelbet, a na stropie beton? Czy równie dobrze można wylać na pustaki żelbet?

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytania

Awatar użytkownika
tomo209
Aktywny
Aktywny
Kontakt:

Re: Budowa stropu gęstożebrowego

Post autor: tomo209 »

Moje pytanie po którym odpowiem na wszystkie Twoje:P Na jakiej uczelni studiujesz?:D

muniek101
Początkujący
Początkujący

Post autor: muniek101 »

na PG - i ponawiam swoje pierwsze zdanie w poście

Awatar użytkownika
tomo209
Aktywny
Aktywny
Kontakt:

Post autor: tomo209 »

To na polibudzie mają takich cieniasów?;P Z całym szacunkiem dla Ciebie.
Nie wiedzieć takich rzeczy to cienka cienkość. Mam nadzieję że jesteś naprawdę początkującym studentem (1 semestr?:) Wierzę też że żaden z Twoich wykładowców nie czyta tego forum:P Wiesz... nie każdy musi/może zostać inżynierem.
muniek101 pisze:Witajcie, jestem początkującym studentem budownictwa nie mającym żadnego doświadczenia praktycznego.