ogrzewanie prowizoryczne
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
ogrzewanie prowizoryczne
witam!!!
Jestem studentem no i za atrakcyjną kaskę wynajmuję mieszkanie, jest jeden znaczący problem nie ma w nim ogrzewania tj. grzejników i na tą chwilę grzeję farelkami lub grzejnikiem elektrycznym pytanie jest takie jak najlepiej a przede wszystkim najtaniej ogrzać mieszkanie w kamienicy??? w co mógł bym zainwestować zastanawiałem się nad butlą gazową i słoneczkiem no ale to jest chyba szkodliwe???
Jestem studentem no i za atrakcyjną kaskę wynajmuję mieszkanie, jest jeden znaczący problem nie ma w nim ogrzewania tj. grzejników i na tą chwilę grzeję farelkami lub grzejnikiem elektrycznym pytanie jest takie jak najlepiej a przede wszystkim najtaniej ogrzać mieszkanie w kamienicy??? w co mógł bym zainwestować zastanawiałem się nad butlą gazową i słoneczkiem no ale to jest chyba szkodliwe???
Re: ogrzewanie prowizoryczne
też nad tym myślałem ale kosztem pieca właściciel zrobił kabinę prysznicową i zatkał otwór kominowy wiem że to śmieszne i dziwne ale nic nie poradzę
-
controlhome
- Zainteresowany

- Kontakt:
Piecyk gazowy niestety wytwarza wilgoć - przerabiałem toawo_marek pisze:witam!!!
-
Paweł_Małek
- Superużytkownik

Jesli grzejnik gazowy lub naftowy to tylko taki co wyrzuca spaliny przez sciane na zewnatrz, lub do komina.
W pomieszczeniu mieszkalnym nie powinno sie uzywac urzadzenia grzewczego emitujacego spaliny do wnetrza pomieszczenia - te spaliy zawsze maja jakas minimalna zawartosc tlenku wegla.
Szczegolnie starsze piecyki co maja juz zuzyty katalizator.
Takie cos to mozna dac w sklepie gdzie co chwile sie drzwi otwiera i jest wymiana powietrza, w pokoju ta wymiana jest za mala.
W pomieszczeniu mieszkalnym nie powinno sie uzywac urzadzenia grzewczego emitujacego spaliny do wnetrza pomieszczenia - te spaliy zawsze maja jakas minimalna zawartosc tlenku wegla.
Szczegolnie starsze piecyki co maja juz zuzyty katalizator.