dareck70 pisze:Wydaje mi się, że jest to na tyle dokładnie spasowane, że ilość powietrza która mogła by tam uciekać jest nieznacząca.
Dobrze Ci się wydaje. Deczko więcej powietrza i działa.
Zmiana palnika AZP RŻ, MRŻ (tego starszego) na nowszy AZP-RT, MRT, czyli serii tzw eco-burn...
Tutaj jest lepsze spasowanie, puszka jest stalowa i dokładniej przylega z żeliwnym odlewem tego kwadratu. Musu wklejania tutaj nie ma. Wklejanie było moim zdaniem konieczne w starszej wersji, wynikało to z ograniczeń odlewu elementów, nie były tak dokładne.
Co do tych nastaw, - to są słabsze, małe dmuchawy. Problem leży w starcie małego silnika.
Taka np. WBS6aAL czy WPa06 ma katalogowo 360Pa sprężu i max. ok.255-260m3/h przerzutu powietrza. To sporo za dużo nawet do kotła 25kW, ale ten silnik startuje z miejsca.
Taka RV13AMs, DM85, WPa07 ma katalogowo 280Pa sprężu a powietrza przerzuca ok. 150-160m3/h
Sęk w tym,że jej silnik nie rusza natychmiast, tylko musi się rozkręcić.
Dzisiaj sterownik odesłałem do aktualizacji do Boleckiego, jutro pewnie dojdzie, zostanie zaktualizowany i pojedzie do Jarkopan.
Z chłopakami rozmawialiśmy, zobaczymy do końca tygodnia co będzie można zrobić ze ślimakiem