Szanowny Panie „ZAWODOWCU”, bardzo się cieszę z Pańskiej odpowiedzi, gdyż od ponad roku z firmy Wisniowski nie dostałem żadnej odpowiedzi, ani Emailem ani na forum.
Niestety, ale wątpię, że jest Pan pracownikiem Serwisu Firmy Wiśniowski, gdyż wypisuje Pan nieprawdę, a poza tym występuje Pan anonimowo. Każdy Serwisant renomowanej firmy podpisałby się pod swoim Postem, chociażby ze względów reklamowych. Albo Pan tam nie pracuje, albo wstydzi się Pan wyrobów tej firmy.
To co Pan pisze jest nieprawdą,
- brama nie mogła być zainstalowana w 2006 roku, gdyż blok został zbudowany w 2007 roku,
i w grudniu 2007 oddany do eksploatacji.
- brama ma napęd po lewej stronie (patrząc od wewnątrz) i łańcuch koliduje z wjeżdżającym
samochodem. Ja rozumię, że tak została zamówiona przez inwestora, ale tylu fachowców ją
montowało i naprawiało, że ktoś powinien to zauważyć i przełożyć napęd lub go wymienić.
(co wskazuje na to, że serwisanci byli nie fachowcami lub olewali klienta)
- wielokrotnie pisałem Emaile do Firmy pod adresami
J.Losak@wisniowski.pl. oraz
C.Zdanowski@wisniowski.pl. , od ponad roku nie mam na nie odpowiedzi, chociaż
chciałem tylko otrzymać elektroniczną instrukcję obsługi tejże bramy. W tym miejscu nie
rozumiem Pańskiego stwierdzenia o braku korespondencji z mojej strony Przecież
wielokrotnie pisałem do ww osób, gdybym miał Pńskiego Emaila, to przesłał bym Pany
kopie moich pism, ale skoro ukrywa Pan się pod Nickiem, jest to niemożliwe.
- w Pańskiej wypowiedzi, sam Pan przyznał, że kilkukrotnie dokonaliście poważnych
napraw tej bramy. Jakość jej jest na tym samym poziomie co i Pańska odpowiedź jak i
dbałość firmy o klienta.
- Kilka dni temu sąsiadowi przy wjeżdżaniu opadła ta sławetna brama na samochód i
uszkodziła lakier. Dobrze by było, aby Pan ujawnił swój adres, na który mógłby on
przesłać rachunek za naprawę tych uszkodzeń.
- jeżeli przeglądał Pan inne fora budowlane, to musiał Pan czytać także inne sygnały ludzi
rozczarowanych firmą Wiśniowski, których jest więcej. Dlatego też radzę wziąć się do
roboty i poprawić jakość wyrobów jak i serwis.
- byłoby lepiej dla firmy, gdybyście Państwo mniej energii poświęcali na pisanie postów, a
więcej na jakość Waszych wyrobów i na obsługę klienta.
- poza tym nie jestem schowany za Nickiem, (tak jak Pan) tylko podpisałem się imieniem i
nazwiskiem, oraz podałem swój adres Emailowy. Radzę szybko pójść do okulisty, Panie
„ZAWODOWIEC”
Z poważaniem
rosinski.adam@yahoo.de.