Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serwisu.

Rozwój technologii pozwala nam żyć łatwiej i bezpieczniej. Obecnie na rynku jest dostępnych wiele rozwiązań, które sprawiają, że nasz dom czy mieszkanie stanie się przytulny, komfortowy, elegancki i przede wszystkim praktyczny.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

schneider
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2009, 10:07
Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serwisu.

autor: schneider » 09 kwie 2010, 3:37

W Gorzowie Wlkp. przy 9 Maja mamy w bloku nową bramę garażową z firmy Wiśniowski Typ SM MakroPro podnoszoną elektrycznie. To, że jest trochę tańsza od Normstahl czy Hörmann, to nie ma znaczenia. Poprostu często się psuje, a przy ręcznym podnoszeniu można dostać muskuły Pudziana, no i oczywiście bąble na rękach. W styczniu br. była zepsuta przez trzy tygodnie, podczas tych dużych mrozów garaż był otwarty cały czas. W tej chwili podnosi się, ale sygnalizacja świetlna w ogóle nie działa. Jeżeli będziecie chcieli dostać instrukcję obsługi, to zapomnijcie. My czekamy na nią już prawie rok!!! Kontakt z osobami odpowiedzialnymi w firmie Wisniowski, tj Panami Jan Łosak czy Cezary Zdanowski zanim się zacznie, to się skończy, oni po prostu olewają klienta, który już kupił bramę.
Reklamacji firma Wiśniowski prostu nie przyjmuje, a na pisma czy Emaile nie odpowiada.
Lepiej kupić droższą bramę, ale taką, która działa no i serwis jest ok.

haus&garten
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2010, 19:42
Re: Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serw

autor: haus&garten » 29 kwie 2010, 19:53

ciekawe tylko dlaczego twój post schneider pojawia się na kilku forach. może dlatego żeby zdyskredytować firmę polska Wiśniowski?
A może dlatego że mimo " kryzysu" nadal dynamicznie się rozwijają. fakt maja drogie produkty ale za jakość trzeba płacić. Mercedesy też się psują. A to przecież niemiecka marka.
daj sobie spokój - wracaj na te swoje skasy.

schneider
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2009, 10:07
Re: Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serw

autor: schneider » 30 kwie 2010, 8:39

Masz rację, Mercedesy też się psują. Ale z jedną różnicą, w każdym serwisie, no i oczywiście u producenta, klient dostanie potrzebne mu informacje, instrukcje obsługi czy rady. Tam nikt nie olewa klienta, a w okresie gwarancji naprawia usterki bezpłatnie. W firmie Wisniowski, która jak piszesz "tak dobrze się rozwija", olewają klienta, który już kupił tę bramę. Pan Łysak z firmy Wiśniowski od roku nie odpowiada moje E maile. Zresztą skoro widziałeś inne fora, to musiałeś też czytać Emaile innych rozczarowanych.
pzdrw

zawodowiec
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 29 kwie 2010, 6:37
Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serw

autor: zawodowiec » 30 kwie 2010, 13:17

Szanowni Państwo,
Jestem pracownikiem Działu Serwisu Firmy WIŚNIOWSKI i chciałbym ustosunkować się do treści postu zamieszczonego na forum przez schneidera

„Brama Wiśniowski, nigdy więcej, złom i brak serwisu.
W Gorzowie Wlkp. przy 9 Maja mamy w bloku nową bramę garażową z firmy Wiśniowski Typ SM MakroPro podnoszoną elektrycznie. To, że jest trochę tańsza od Normstahl czy Hörmann, to nie ma znaczenia. Poprostu często się psuje, a przy ręcznym podnoszeniu można dostać muskuły Pudziana, no i oczywiście bąble na rękach. W styczniu br. była zepsuta przez trzy tygodnie, podczas tych dużych mrozów garaż był otwarty cały czas. W tej chwili podnosi się, ale sygnalizacja świetlna w ogóle nie działa. Jeżeli będziecie chcieli dostać instrukcję obsługi, to zapomnijcie. My czekamy na nią już prawie rok!!! Kontakt z osobami odpowiedzialnymi w firmie Wisniowski, tj Panami Jan Łosak czy Cezary Zdanowski zanim się zacznie, to się skończy, oni po prostu olewają klienta, który już kupił bramę. Reklamacji firma Wiśniowski prostu nie przyjmuje, a na pisma czy Emaile nie odpowiada. Lepiej kupić droższą bramę, ale taką, która działa no i serwis jest ok.


Brama segmentowa WIŚNIOWSKI funkcjonująca w Gorzowie Wlkp. przy ul. 9 Maja została zamontowana przez jednego z naszych lokalnych Sprzedawców w 2006r. W ramach obsługi gwarancyjnej w lutym 2008r. sprawdziliśmy funkcjonowanie bramy i dokonaliśmy bezpłatnej wymiany żarówek w sygnalizatorach. W lipcu 2009r. otrzymaliśmy zlecenie wymiany uszkodzonej w sposób mechaniczny jednej z prowadnic pionowych. Naprawa została wykonana w uzgodnionym terminie, a prawidłowe działanie bramy potwierdziła osoba odbierająca prace montażowe. W styczniu 2010r. ekipa serwisowa wykonała kompleksowy przegląd bramy, w wyniku czego wymieniono elementy o dużym stopniu zużycia, co spotkało się z aprobatą osób zarządzających budynkiem pod wymienianym adresem w Gorzowie Wlkp. Podsumowując powyższe informacje stwierdzam, że:
- firma WIŚNIOWSKI poza wymienionymi okolicznościami nie była informowana w jakikolwiek sposób o nieprawidłowej pracy bramy, a tym bardziej o jej „częstych awariach”;
- brama jest wyposażona w układ awaryjnego otwierania, korzystanie z którego jest łatwe i nie wymaga użycia nadzwyczajnej siły;
- Instrukcja Obsługi i Montażu nie jest dokumentem o charakterze poufnym, jest dołączana do każdego wyrobu, można ją otrzymać drogą pocztową lub elektroniczną; jednak takiego zapytania ze strony autora postu nie otrzymaliśmy.
Wobec zarzutów o nie przyjmowaniu reklamacji bądź nie odpowiadaniu na e-maile pozwolę sobie stwierdzić, że nie przystają one do rzeczywistości. Przykre jest to, że osoba schowana za nickiem zdobywa się na forum na pomówienia, które w łatwy sposób dyskredytują wysiłki wielu osób pracujących na dobre imię firmy WIŚNIOWSKI. Nie są nam znane przyczyny, które kierują autorem postu do tego stopnia, że powielił swój wpis na wielu forach budowlanych. Rozumiem, że środowisko sieci www jest dobrym miejscem, w którym każdy ma prawo do wyrażenia swoich opinii i ocen. Szkoda tylko, że jest również miejscem podawania nieprawdziwych informacji…

schneider
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2009, 10:07
Re: Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serw

autor: schneider » 01 maja 2010, 17:30

Szanowny Panie „ZAWODOWCU”, bardzo się cieszę z Pańskiej odpowiedzi, gdyż od ponad roku z firmy Wisniowski nie dostałem żadnej odpowiedzi, ani Emailem ani na forum.
Niestety, ale wątpię, że jest Pan pracownikiem Serwisu Firmy Wiśniowski, gdyż wypisuje Pan nieprawdę, a poza tym występuje Pan anonimowo. Każdy Serwisant renomowanej firmy podpisałby się pod swoim Postem, chociażby ze względów reklamowych. Albo Pan tam nie pracuje, albo wstydzi się Pan wyrobów tej firmy.
To co Pan pisze jest nieprawdą,
- brama nie mogła być zainstalowana w 2006 roku, gdyż blok został zbudowany w 2007 roku,
i w grudniu 2007 oddany do eksploatacji.
- brama ma napęd po lewej stronie (patrząc od wewnątrz) i łańcuch koliduje z wjeżdżającym
samochodem. Ja rozumię, że tak została zamówiona przez inwestora, ale tylu fachowców ją
montowało i naprawiało, że ktoś powinien to zauważyć i przełożyć napęd lub go wymienić.
(co wskazuje na to, że serwisanci byli nie fachowcami lub olewali klienta)
- wielokrotnie pisałem Emaile do Firmy pod adresami J.Losak@wisniowski.pl. oraz
C.Zdanowski@wisniowski.pl. , od ponad roku nie mam na nie odpowiedzi, chociaż
chciałem tylko otrzymać elektroniczną instrukcję obsługi tejże bramy. W tym miejscu nie
rozumiem Pańskiego stwierdzenia o braku korespondencji z mojej strony Przecież
wielokrotnie pisałem do ww osób, gdybym miał Pńskiego Emaila, to przesłał bym Pany
kopie moich pism, ale skoro ukrywa Pan się pod Nickiem, jest to niemożliwe.
- w Pańskiej wypowiedzi, sam Pan przyznał, że kilkukrotnie dokonaliście poważnych
napraw tej bramy. Jakość jej jest na tym samym poziomie co i Pańska odpowiedź jak i
dbałość firmy o klienta.
- Kilka dni temu sąsiadowi przy wjeżdżaniu opadła ta sławetna brama na samochód i
uszkodziła lakier. Dobrze by było, aby Pan ujawnił swój adres, na który mógłby on
przesłać rachunek za naprawę tych uszkodzeń.
- jeżeli przeglądał Pan inne fora budowlane, to musiał Pan czytać także inne sygnały ludzi
rozczarowanych firmą Wiśniowski, których jest więcej. Dlatego też radzę wziąć się do
roboty i poprawić jakość wyrobów jak i serwis.
- byłoby lepiej dla firmy, gdybyście Państwo mniej energii poświęcali na pisanie postów, a
więcej na jakość Waszych wyrobów i na obsługę klienta.
- poza tym nie jestem schowany za Nickiem, (tak jak Pan) tylko podpisałem się imieniem i
nazwiskiem, oraz podałem swój adres Emailowy. Radzę szybko pójść do okulisty, Panie
„ZAWODOWIEC”
Z poważaniem
rosinski.adam@yahoo.de.

schneider
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2009, 10:07
Re: Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serw

autor: schneider » 05 maja 2010, 21:05

Wiadomość z ostatniej chwili, wczoraj otrzymałem od "Skrzynka Serwis" <serwis@wisniowski.pl>" kompletną DTR kę bramy, 36 stron.
Dzięki.

Przemek
Re: Bramy garażowe Wiśniowski nigdy więcej, złom i brak serw

autor: Przemek » 07 maja 2010, 8:19

dla własnego bezpieczeństwa Panowie nie wpisujcie w treść wypowiedzi
własnych adresów mailowych - roboty przeszukujące strony mogą zaspamować Was na śmierć

wpisując w profilu swoj adres jest on pod każda wypowiedzią zabezpieczony przed robotami


Wróć do „Dom inteligentny, dom bezpieczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

Gotowe projekty domów