Podmokła działka

Wszystko o kanalizacji i odwodnieniu. Dział poświęcony poradom na temat najnowszym rozwiązaniom technologicznym związanymi z kanalizacją, drenażem i oczyszczaniem ścieków.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

Nephalim123
Aktywny
Aktywny
Posty: 263
Rejestracja: 03 sie 2017, 8:00
Podmokła działka

autor: Nephalim123 » 18 gru 2017, 10:40

Chcę postawić halę produkcyjną z maszynami i ogólnie dużym obciążeniem. Wyszło jednak, że działka nie jest tak stabilna (przebudowa drogi zmieniła warunki wodne). Teraz pytanie jak odwodnić teren i wzmocnić grunt. Myślicie, że kolumny żwirowe dadzą sobie radę? Mam tu niedaleko firmę, która się tym zajmuje http://aprofi.pl Jednak czekam na wyniki badań geo i szukam info o sposobach pozbycia sie wody i wzmocnienia gruntu i do nich wybiorę się już z jakimś materiałem.

Asia37
Początkujący
Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 22 gru 2017, 9:09
Re: Podmokła działka

autor: Asia37 » 03 sty 2018, 10:21

Przyznaję, nie znam się na tym super, ale wiem (musiałam się dowiadywać niestety) ,że to może być wina złego odwodnienia terenu i tyle - należy nawieźć odpowiednią ilość piachu i wykonać kanały odwadniające teren itd. tutaj znajdziesz wszystko o odwodnieniach, kratkach ściekowych i kanałach.. a wiemy że są one mega ważne ...bo inaczej odór i powódź .. :roll: polecam serwis kanalizacja-i-odwodnienia/odwodnienia-ze-stali-nierdzewnej-kanaly-wpusty-wlazy-t15388#p440554 można u nich zamówić takie kanały i działka przestanie być... stawem dla boćków w końcu :wink:

ralion
Aktywny
Aktywny
Posty: 138
Rejestracja: 18 paź 2017, 10:34
Re: Podmokła działka

autor: ralion » 15 lut 2018, 9:07

Teraz już jest za późno i zakupiłeś działkę. Zawsze trzeba kupować działkę budowlaną od zaufanej firmy. Ja na przykład ostatnio zakupiłem działkę budowlaną w miejscowości Kobylanka pod Szczecinem. Działka znajduje się na terenie zaplanowanego osiedla Nowy Horyzont. Wszystkie działki tam są uzbrojone i gotowe do zabudowy.