Cześć! Proszę o to w imieniu przyjaciela rodziny. Jest po pięćdziesiątce, od wielu dziesięcioleci zajmuje się projektowaniem wnętrz i posiada własną firmę. W ciągu ostatnich około pięciu lat pojawiło się kilka problemów, które utrudniały prowadzenie biznesu i zarabianie na życie. Skupia się przede wszystkim na projektowaniu domów z najwyższej półki.
Główne zakłócenie pochodzi z technologii. Teraz, gdy każdy może Google, klienci będą przychodzić do niej w celu konsultacji projektowej, ale potem kupują meble na własną rękę po niższych cenach. A może po prostu pójdą do Pottery Barn. To jest problem, ponieważ kiedyś pobierała prowizję od zakupu mebli, a teraz nie.
Inną rzeczą, którą robi, jest marnowanie dużo czasu na chodzenie tam i z powrotem ze sprzedawcami na niestandardowe detale mebli. Za pierwszym razem wiele rzeczy się myli, więc jest dużo e-maili w tę iz powrotem, a ona spędza większshowbox speed test
ość dnia na kontaktach z dostawcami, zamiast projektować / skupiać się na swojej kreatywności.
Zdecydowanie są obecnie projektanci wnętrz, którzy dobrze prosperują i jest to rozwijająca się dziedzina. Co może zrobić staromodny i uznany projektant wnętrz, aby dostosować się do nowego środowiska? Czy jest sposób, w jaki może zrestrukturyzować swój biznes, aby znów mogła prosperować? Miała pomysł na zrobienie marketingu afiliacyjnego, ale sprawdziłem listę sprzedawców mebli, którzy pojawiają się na wyprzedaży mebli w High Point i wygląda na to, że ich strona internetowa jest dość prosta i nie oferuje programów partnerskich.
Każda pomoc i sugestie będą mile widziane, dzięki!