Nasz klient - nasz Pan?
: 09 lis 2021, 10:25
Czy takie sztywne trzymanie się założeń zleceniodawcy to dobry pomysł?
Każdy zna przysłowie "Nasz klient - nasz Pan!". Tylko że czasami ów klient nie zdaje sobie sprawy z pewnych uwarunkowań.
Jak ktoś mi czasami mówi że dbając o stronę graficzną będzie postępować wedle moich życzeń i wskazówek, to mam pewne obawy. Widziałem takie zapewnienia na https://stojakitekturowe.pl/stojaki-reklamowe/ Bo jak popełniam jakiś błąd, to ktoś powinien mi na to zwrócić uwagę.
Jak się uprę to trudno, ale oczekuję więcej komunikacji i otwartości od wykonawców.
A Wy?
Każdy zna przysłowie "Nasz klient - nasz Pan!". Tylko że czasami ów klient nie zdaje sobie sprawy z pewnych uwarunkowań.
Jak ktoś mi czasami mówi że dbając o stronę graficzną będzie postępować wedle moich życzeń i wskazówek, to mam pewne obawy. Widziałem takie zapewnienia na https://stojakitekturowe.pl/stojaki-reklamowe/ Bo jak popełniam jakiś błąd, to ktoś powinien mi na to zwrócić uwagę.
Jak się uprę to trudno, ale oczekuję więcej komunikacji i otwartości od wykonawców.
A Wy?