geberit w ścianie, a rura odpowietrzająca

Wszystko o kanalizacji i odwodnieniu. Dział poświęcony poradom na temat najnowszym rozwiązaniom technologicznym związanymi z kanalizacją, drenażem i oczyszczaniem ścieków.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

Paqel
Początkujący
Początkujący

geberit w ścianie, a rura odpowietrzająca

Post autor: Paqel »

witam,
w moim bloku zaczęła się wymiana pionów, korzystając z okazji robię remont łazienki i tu zaczynają się moje pytania :)
mieszkam na ostatnim - 4 piętrze, rura kanalizacyjna jest w ścianie z cegieł (40cm). zdecydowałem, że umieszczę stelaż ubikacji w ścianie - wkuje się 10 - 15 cm i zyskam trochę miejsca w małej łazience.
Czy mogę dać na wysokości podłogi trójnik aby uciec z odpowietrzeniem w bok o jakieś 30 cm w celu zmieszczenia stelaża, a w pion wpiąć bezpośrednio geberita ? trójnik wystaje ok 20 cm nad podłogę.
Boję się czy nie będzie śmierdziało z ubikacji, nie mam doświadczenia w dziedzinie wod-kan, a więc proszę o pomoc :)

adamis
Superużytkownik
Superużytkownik

Post autor: adamis »

Możesz spokojnie tak zrobić. Nie będzie śmierdziało.
adam

Paqel
Początkujący
Początkujący

Dzięki za odpowiedź :)
uspokoiłeś mnie:)
dziś już to zmontowali, a do czasu montażu muszli (mieszkanie nieużywane, więc potrwa to około miesiąca) chodziłbym w małym stresie:)

Obrazek

adamis
Superużytkownik
Superużytkownik

Jeśli jeszcze się da, to warto było by od trójnika odejść pod górę, choćby kolanem 30st. Chodzi o to, żeby w poziomym odcinku nie zalegało co nie co z tego, co z kibelka spływa. Z czasem może się z tego sporo uzbierać.
adam

grankee
Zainteresowany
Zainteresowany

Post autor: grankee »

adamis, on mieszka na ostatnim piętrze więc w tym kawałku nic nie będzie przelatywało :P to jest tylko wywiewka

Paqel
Początkujący
Początkujący

może faktycznie warto trójnik wymienić :?
przelatywać będzie tylko z mojej muszli, ale zawsze to coś. hmm

74
Aktywny
Aktywny

Post autor: 74 »