wełna mineralna jakiej firmy kupić

Jeżeli chcesz zaadaptować swoje poddasze to koniecznie musisz znać wszystkie aspekty, z jakimi możesz się spotkać przy remoncie poddasza. Oprócz tego w tym dziale poznasz pomysły innych na aranżacje tego pomieszczenia.

Moderator: Redakcja e-dach.pl

djostry
Początkujący
Początkujący
Kontakt:

wełna mineralna jakiej firmy kupić

Post autor: djostry »

Hej !

Panowie, jakiej firmy wełne mineralna proponujecie, musze kupić 160 m2 do ocieplenia dachu, ale nie wiem jaka, bo z tego co się orientowałem to sa rozne ceny, a nie wiem od czego to zalezy, czy w castoramie maja w miarę dobra jakosciowo ? Jaką grubosc dawać , kolega co bedzie mi to kładł mowił ze 15 cm grubosc. Nie znam się budowlance i dlatego pytam Was.

pozdr.

GipsKarton
Superużytkownik
Superużytkownik

Re: wełna mineralna jakiej firmy kupić

Post autor: GipsKarton »

djostry pisze:Hej !

Panowie, jakiej firmy wełne mineralna proponujecie, musze kupić 160 m2 do ocieplenia dachu, ale nie wiem jaka, bo z tego co się orientowałem to sa rozne ceny, a nie wiem od czego to zalezy, czy w castoramie maja w miarę dobra jakosciowo ? Jaką grubosc dawać , kolega co bedzie mi to kładł mowił ze 15 cm grubosc. Nie znam się budowlance i dlatego pytam Was.

pozdr.
tak, tak 15 cm izolacji to, az nadto ;) bedziesz chwalil kolege co koniec okresu grzewczego :D

kazda izolacja powinna zostac policzona nic na oko typu. txt bo tak wszyscy robia.
tu trzeba wiedziec choc jaka jest konstrukcja wiezby.
welna hmm najpierw parametry oporu jakie trzeba osciagnac dla danego dachu i mozna wybierac :)

kielo
Superużytkownik
Superużytkownik

wełna

Post autor: kielo »

Witam ja kupiłem wełne isover 15 cm .Jesli chodzi o cene to są różne np. w castoramie rolka kosztowała 115 zł a ja kupiłem na składzie bud. niedaleko cast. za 100 zł

komarr

Post autor: komarr »

patrz na współczynniki, dostępność materiałów jest dobra.

Awatar użytkownika
Meduzes
Zainteresowany
Zainteresowany

Post autor: Meduzes »