wełna mineralna jakiej firmy kupić
Moderator: Redakcja e-dach.pl
wełna mineralna jakiej firmy kupić
Hej !
Panowie, jakiej firmy wełne mineralna proponujecie, musze kupić 160 m2 do ocieplenia dachu, ale nie wiem jaka, bo z tego co się orientowałem to sa rozne ceny, a nie wiem od czego to zalezy, czy w castoramie maja w miarę dobra jakosciowo ? Jaką grubosc dawać , kolega co bedzie mi to kładł mowił ze 15 cm grubosc. Nie znam się budowlance i dlatego pytam Was.
pozdr.
Panowie, jakiej firmy wełne mineralna proponujecie, musze kupić 160 m2 do ocieplenia dachu, ale nie wiem jaka, bo z tego co się orientowałem to sa rozne ceny, a nie wiem od czego to zalezy, czy w castoramie maja w miarę dobra jakosciowo ? Jaką grubosc dawać , kolega co bedzie mi to kładł mowił ze 15 cm grubosc. Nie znam się budowlance i dlatego pytam Was.
pozdr.
-
GipsKarton
- Superużytkownik

Re: wełna mineralna jakiej firmy kupić
tak, tak 15 cm izolacji to, az nadtodjostry pisze:Hej !
pozdr.
kazda izolacja powinna zostac policzona nic na oko typu. txt bo tak wszyscy robia.
tu trzeba wiedziec choc jaka jest konstrukcja wiezby.
welna hmm najpierw parametry oporu jakie trzeba osciagnac dla danego dachu i mozna wybierac
- Adam Sztabach
- Zainteresowany

- Kontakt:
Re: wełna mineralna jakiej firmy kupić
Witam,
podstawowe pytane to jakiego rodzaju dach Pani posiada- wtedy można dobrać odpowiednią grubość i rodzaj wełny. Jeżeli chodzi o te 15 cm, o których Pani wspomniała jest to zdecydowanie za mało. Najlepszym rozwiązaniem jest ułożenie wełny w systemie dwuwarstwowym min. 30 cm.
Chętnie odpowiem na inne pytania
Pozdrawiam
Adam Sztabach
eRzecznik firmy Knauf Insulation
podstawowe pytane to jakiego rodzaju dach Pani posiada- wtedy można dobrać odpowiednią grubość i rodzaj wełny. Jeżeli chodzi o te 15 cm, o których Pani wspomniała jest to zdecydowanie za mało. Najlepszym rozwiązaniem jest ułożenie wełny w systemie dwuwarstwowym min. 30 cm.
Chętnie odpowiem na inne pytania
Pozdrawiam
Adam Sztabach