dachówka - dlaczego taka różnica
Moderator: Redakcja e-dach.pl
dachówka - dlaczego taka różnica
witam . mój projekt pod dachówke przewiduje krokwie 8/16i narożne 20/20 a niektórzy forumowicze piszą że mają w projekcie 8/22 inarożne 14/25 . zaczynam sie obawiać że moja więżba nie nadaje się pod dachówkę. prosze o informacje z czego to wynika iczy te moje krokwie udzwigną dachówke.
WITAM
,,....witam . mój projekt pod dachówke przewiduje krokwie 8/16i narożne 20/20 "
JESTEM PO BUDOWIE domu wiele rzeczy złych dopiero teraz wychodzi
też ,,mądrzy" projektanci wsadzili mi takie krokwie technicznie one wytrzymają i będą ale w momencie ocieplania wyszedł problem wys. krokwi 16cm. a gr. wełny 20cm. i co trzeba było nadbijać dlatego najlepiej byś miał zastosować np 20x8
jak sie samemu nad czymś nie pomyśli to fachowcy rzadko pomogą
choc sam jestem elektrykiem i wiem jak to bywa na budowach
POZDRAWIAM
,,....witam . mój projekt pod dachówke przewiduje krokwie 8/16i narożne 20/20 "
JESTEM PO BUDOWIE domu wiele rzeczy złych dopiero teraz wychodzi
też ,,mądrzy" projektanci wsadzili mi takie krokwie technicznie one wytrzymają i będą ale w momencie ocieplania wyszedł problem wys. krokwi 16cm. a gr. wełny 20cm. i co trzeba było nadbijać dlatego najlepiej byś miał zastosować np 20x8
jak sie samemu nad czymś nie pomyśli to fachowcy rzadko pomogą
choc sam jestem elektrykiem i wiem jak to bywa na budowach
POZDRAWIAM
TAK tylko ja mam dachówka,papa ,pełne deskowanie.szczelina ,20cm między krokwiami,5cm między profilami, regipsy.morys pisze:Ale można między krokwie dać wełnę 15 cm i później w zależności od upodobań - 10, 15 czy 20cm. Też mam krokwie 16X8 i tak będę robił.ares ares pisze:...w momencie ocieplania wyszedł problem wys. krokwi 16cm. a gr. wełny 20cm. i co trzeba było nadbijać ...
jak jest mniejsza wys. krokwi a chce się zastosować wieksza gr. wełny to trzeba obniżać
profile też tak można tylko gorzej się robi .
POZDRAWIAM
-
Rudolf Bras jr.
- Superużytkownik