Witam wszystkich!
Piszę z zapytaniem do fachowców, czy wylewka samopoziomująca Planogel Kerakoll ma prawo dać się zarysować paznokciem cztery dni po wylaniu ?
Grubość wylewki od 2 mm do 8 mm (miejscami).
Nie pyli się, nie ściera przy potarciu, ale nie mam doświadczenia z wylewkami rozlewnymi.
Jastrych był gruntowany, wylewka zaczęła podsychać po około 3 godzinach, wchodziliśmy po 7.
Słaba wylewka samopoziomująca
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
-
wickermann
- Początkujący

Re: Słaba wylewka samopoziomująca
wickermann pisze:Witam wszystkich!
Piszę z zapytaniem do fachowców, czy wylewka samopoziomująca Planogel Kerakoll ma prawo dać się zarysować paznokciem cztery dni po wylaniu ?
Grubość wylewki od 2 mm do 8 mm (miejscami).
Nie pyli się, nie ściera przy potarciu, ale nie mam doświadczenia z wylewkami rozlewnymi.
Jastrych był gruntowany, wylewka zaczęła podsychać po około 3 godzinach, wchodziliśmy po 7.
Tak, wylewka samopoziomująca Planogel Kerakoll ma prawo dać się zarysować paznokciem cztery dni po wylaniu. Jest to spowodowane tym, że wylewka ta jest wykonana z cementu, który jest materiałem porowatym. W związku z tym, wylewka może ulec zarysowaniu nawet przy lekkim nacisku.
W Twoim przypadku, biorąc pod uwagę grubość wylewki (2 mm - 8 mm) oraz fakt, że wylewka zaczęła podsychać po około 3 godzinach, można stwierdzić, że jest ona w dobrym stanie.
Myślę, że po czterech dniach lekka podatność na zarysowanie paznokciem nie musi jeszcze oznaczać problemu, szczególnie przy cienszych miejscach wylewki. Ważne jest to, że powierzchnia się nie pyli i nie ściera podczas pocierania, bo to zwykle byłby gorszy sygnał.
Wygląda na to, że wylewka zaczyna wiązać prawidłowo, skoro nie pyli się i nie ściera przy potarciu, ale zarysowanie paznokciem może wskazywać, że w cieńszych miejscach jeszcze nie osiągnęła pełnej twardości. fun games free
Czy była zachowana dokładnie zalecana temperatura i wilgotność podczas schnięcia wylewki?