Grunt pod zawód

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

K.
Początkujący
Początkujący

Grunt pod zawód

Post autor: K. »

Witam.

Szukałem podobnych tematów, ale niestety nie znalazłem. Nie będe prosił tutaj o pomoc w pracy na studia ani o wybór uczelni.

Jestem studentem 2 roku budownictwa na PRZ. Już teraz chce zacząć pracować na swój dobry start po obronie pracy magisterskiej. Jak wiadomo, stawki i rodzaj wykonywanej pracy osób które ukończyły studia są różne.

Tutaj się pojawiają moje pytania:
-Gdzie najlepiej szukać pracy na wakacje/weekendy żeby przyszły pracodawca z ochotą mnie zatrudnił?
-Jakie kursy przydadzą mi się za pare lat i gdzie ja robić?
-Gdzie mogę zawierać znajomości żeby w przyszłości ew. prowadzenie firmy było wygodniejsze?
-Czy są jeszcze jakieś czynniki wpływające na zarobki i rodzaj pracy po studiach, jakie?

Myśle że znajdzie się ktoś, kto wyjaśni parę spraw, albo opisze swój/przykładowy start :).

Pozdrawiam

smichalek
Superużytkownik
Superużytkownik

Re: Grunt pod zawód

Post autor: smichalek »

A co proponujecie zrobić teraz? Próbuję podpowiedzieć synowi, ale nie mam przekonania. Na studia dzienne na pewno nie pójdzie, bo nawet nie jest do tego stworzony. Tym, co znalazłem i wydaje się być ciekawe jest nauka na technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Wydaje się być zdecydowanie na czasie. Coś takiego mają tutaj - viessmann.edu.pl. Czy Waszym zdaniem warto spróbować? Moim zdaniem nie powinien mieć po tym problemów z pracą, ale może wypowie się ktoś, kto działa w tej branży?

Kantorek
Zainteresowany
Zainteresowany

Post autor: Kantorek »

Ja wybrałem studia na uczelni w Wejherowie kpsw podoba mi sie ich sposob nauczania niskie czesne i duzy wybor kierunkow.

smichalek
Superużytkownik
Superużytkownik

Post autor: smichalek »