Jeśli ma ktoś taki katalog, bardzo bym prosił
rafalm07040@wp.pl
Gwaracje dachówki RuppCeramika/Monier typ. SYRIUS
Moderator: Redakcja e-dach.pl
-
raistlin87
- Początkujący

- Posty: 1
- Rejestracja: 27 maja 2024, 3:50
Re: Gwaracje dachówki RuppCeramika/Monier typ. SYRIUS
Witam serdecznie,
Czy byłby Pan tak uprzejmy żeby przesłać ten katalog na: karol19200518@gmail.com
Byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam!
Czy byłby Pan tak uprzejmy żeby przesłać ten katalog na: karol19200518@gmail.com
Byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam!
Re: Gwaracje dachówki RuppCeramika/Monier typ. SYRIUS
Tomaszek 69 pisze: 12 lis 2015, 18:24 Mam doświadczenia sądowe z RuppCeramika czyli Monier, nie polecam
Jeśli ktoś ma pytania służę.
Sądziłem się rok czasu w sprawie gwarancji.
Posiadam ich oryginalny katalog w którym dają gwarancje 20 lat na przemarzanie i na 20 lat gwarancji do czego się nie przyznają. Jeśli ktoś kupował dachówkę w latach od 2002 do 2005 to mogę udostępnić
Re: Gwaracje dachówki RuppCeramika/Monier typ. SYRIUS
Witam proszę o kontakt w sprawie dachówki 692912431
-
dachmajster
- Początkujący

- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lis 2025, 11:59
Re: Gwaracje dachówki RuppCeramika/Monier typ. SYRIUS
Witam,
W przypadku dachówek RuppCeramika trzeba zwrócić uwagę na okres gwarancji. Bo z tego co pamiętam były dwa. I nie dlatego jest problem z reklamacjami że odrzucają tylko dlatego, że albo klienci ubiegają się o gwarancję dłuższą niż deklarowana w momencie kupna albo nie posiadają dokumentów gwarancyjnych. a to bardziej wina dystrybutorów, którzy nie dostarczali dokumentów niż producenta. Dodam, że firma Braas w kontekście reklamacji uchodzi aktualnie za najbardziej "prokliencką" w branży. A Syrius to był niestety wadliwy produkt i zdarzały się reklamacje. Mówię na bazie swoich doświadczeń i obsrwacji.
Pozdrawiam,
JM
W przypadku dachówek RuppCeramika trzeba zwrócić uwagę na okres gwarancji. Bo z tego co pamiętam były dwa. I nie dlatego jest problem z reklamacjami że odrzucają tylko dlatego, że albo klienci ubiegają się o gwarancję dłuższą niż deklarowana w momencie kupna albo nie posiadają dokumentów gwarancyjnych. a to bardziej wina dystrybutorów, którzy nie dostarczali dokumentów niż producenta. Dodam, że firma Braas w kontekście reklamacji uchodzi aktualnie za najbardziej "prokliencką" w branży. A Syrius to był niestety wadliwy produkt i zdarzały się reklamacje. Mówię na bazie swoich doświadczeń i obsrwacji.
Pozdrawiam,
JM