Ocieplenie stropodachu niewentylowanego
Moderator: Redakcja e-dach.pl
Ocieplenie stropodachu niewentylowanego
Witam.
Jestem laikiem w sprawach o które pytam dlatego proszę o dokładne wytłumaczenie zagadnienia.
Chodzi o dach płaski niewentylowany 100m2 pokryty papą (starego typu) klejoną na smołe i smołą konserwowaną. Chę ocieplić i jak najmniej wydać (brak funduszów)
znajomy zaproponował mi taką technologię:
smoła zawiera rozpuszczalniki niszczące styropian, więc przykryć powierzchnię dachu folią (zgodnie ze spadem) następnie zamocować za pomocą plastikowych kołków styropian 5 i 10 cm "oznaczenie twardości 20" w dwóch warstwach (aby uniknąć mostków termicznych), kołki co 40 cm. następnie za pomocą masy asfraltowo-kauczukowej przykleić najtańszą papę na włóknie a na nią papę termozgrzewalną.
Dodam tylko, że na trzech krawędziach dachu jest tzw ogniomurek i tutaj kolejne pytanie :
jak wykończyć strone gdzie znajduję sie rynna???
Proszę o pomoc
z góry dziekuje
Jestem laikiem w sprawach o które pytam dlatego proszę o dokładne wytłumaczenie zagadnienia.
Chodzi o dach płaski niewentylowany 100m2 pokryty papą (starego typu) klejoną na smołe i smołą konserwowaną. Chę ocieplić i jak najmniej wydać (brak funduszów)
znajomy zaproponował mi taką technologię:
smoła zawiera rozpuszczalniki niszczące styropian, więc przykryć powierzchnię dachu folią (zgodnie ze spadem) następnie zamocować za pomocą plastikowych kołków styropian 5 i 10 cm "oznaczenie twardości 20" w dwóch warstwach (aby uniknąć mostków termicznych), kołki co 40 cm. następnie za pomocą masy asfraltowo-kauczukowej przykleić najtańszą papę na włóknie a na nią papę termozgrzewalną.
Dodam tylko, że na trzech krawędziach dachu jest tzw ogniomurek i tutaj kolejne pytanie :
jak wykończyć strone gdzie znajduję sie rynna???
Proszę o pomoc
z góry dziekuje
- Andrzej Wilhelmi
- Superużytkownik

- Kontakt: