Płytki w toalecie....
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Płytki w toalecie....
Witam jestem nowicjuszem w sprawach budowlanych
Chciałbym wymienić płytki na nowe wiem tylko że jest bardzo dużo tynku sypie się dużo piachu. Chciałbym to skuć ale nie wiem czy ściany są równe ale przyjmijmy nie koniecznie co wtedy robić tynkować , wyrównać klejem do płytek nie równość ? Nadmieniam że nie wiem z czego ta ściana zrobiona stare budownictwo z lat 80-tych a chciałbym to zrobić niskim kosztem bo mieszkanie ma być w przyszłości pod wynajem. Proszę o radę..... 
-
e-Rzecznik Śnieżka
- Superużytkownik

- Kontakt:
Re: Płytki w toalecie....
Szanowny Panie,
Jeżeli podłoże jest mało stabilne, to należy je dokładnie oczyścić i zagruntować gruntem głęboko penetrującym. Rekomenduję do tego wykorzystać grunt Śnieżka Acryl-Putz® GU 41. Dzięki swoim właściwościom GU 41 ustabilizuje podłoże i stworzy warstwę sczepną. Jeżeli nierówności nie są duże, to ich wyrównanie wysokiej jakości klejem elastycznym do płytek jest dobrym rozwiązaniem. Może Pan do tego również wykorzystać elastyczną zaprawę tynkarską. W przypadku większych nierówności rozważyłbym naklejenie na ściany zielonych płyt gipsowo-kartonowych.
Jeżeli podłoże jest mało stabilne, to należy je dokładnie oczyścić i zagruntować gruntem głęboko penetrującym. Rekomenduję do tego wykorzystać grunt Śnieżka Acryl-Putz® GU 41. Dzięki swoim właściwościom GU 41 ustabilizuje podłoże i stworzy warstwę sczepną. Jeżeli nierówności nie są duże, to ich wyrównanie wysokiej jakości klejem elastycznym do płytek jest dobrym rozwiązaniem. Może Pan do tego również wykorzystać elastyczną zaprawę tynkarską. W przypadku większych nierówności rozważyłbym naklejenie na ściany zielonych płyt gipsowo-kartonowych.