Praca za granicą
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Re: Praca za granicą
Dobra agencja pracy z której brat jakiś czas temu korzystał to getjob.com.pl/ Wyjechał z nimi do Holandii do pracy przy kwiatach, w szklarni i zarobił naprawdę bardzo dobrze. Zdecydowanie, porównując zarobki, nadal sie takie wyjazdy Polakom opłacają.
Według mnie można o wiele więcej zarobić niż w PL. Ja pracuję w Niemczech już od 3 lat razem z mężem. Mąż czytał dużo o agencjach pracy przed wyjazdem i znaleźliśmy przez opinie agencję Humanus, więc zdecydowaliśmy się na kontakt z agencją, a w końcu wyjazd. Opłaciło się.l To już 3 rok. 
W Polsce tez mozna dostac dobrą pracę. Pierwszym krokiem jest na pewno dobrze zrobione cv. Ja skorzystalem z kreatora szybkie CV
-
Bartłomiej26
- Aktywny

- Kontakt:
Jeśli ktoś szuka pracy jako opiekunka do osób starszych w Niemczech to polecam sprawdzić stronę privatecare24.pl znajdziecie tam wiele ofert pracy w całych Niemczech i przydatnych wskazówek.
Czas na zmiany!
Ja bym jednak wolał pracować w kraju.
Ja zastanawiam się właśnie nad tym czy nie zacząc pracy w Niemczech jako opiekun osób starszych. Z tego co się orientowałem to ta agencja carework organizuje bardzo dobrze takiw wyjazdy, więc może dobrze byłoby spróbować? jak uważacie?
Ja bym polecała pracę w ogrodnictwie w Holandii są agencje które się w tym specjalizują więc nie zostaniesz oszukany. Polecam się zapoznać z ich ofertami jeśli chcesz mieć wszystko legalnie na dobrych stawkach.
Nie wiem czy wiecie, ale często możecie starać się o zwrot nadpłaconego podatku. Ja właśnie poszukałam firmy, która byłaby w stanie o moje pieniądze zawalczyć. Języka super nie znam, szczególnie tego w oficjalnych dokumentach.
Re: praca za granicą