Konstrukcje Stalowe
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Re: Konstrukcje Stalowe
Witam
Czy ktoś zlecał budowę firmie Solid Hale ? Kto ma jakieś doświadczenia z tą firmą?
Czy ktoś zlecał budowę firmie Solid Hale ? Kto ma jakieś doświadczenia z tą firmą?
Na jakiej podstawie twierdzicie ze firma Solid Hale ma 20 letnie doświadczenie??
Sprawdźcie sobie jeszcze Largo Hale. Projektują, stawiają hale stalowe w całej Polsce. Solidna firma, my w każdym razie jesteśmy z ich usług zadowoleni. Na pewno warto sobie przejrzeć ich ofertę.
Co do takich konstrukcji stalowych to jak najbardziej można polecić firmę Euro-raf z Płocka. Wykonali dla mojej firmy kilka stalowych zbiorników i jestem w pełni zadowolona 
Jak konstrukcje stalowe to tylko Euroraf z Płocka
rzetelni i terminowi, mogę ich polecić z czystym sumieniem.
Ja to za bardzo nie znam się na takich konstrukcjach.
Co do spawania konstrukcji stalowych to polecam wam skontaktować się z firmą Nevinox. Od nich zakupicie materiały, które są niezbędne do spawania stali nierdzewnych.
Jeżeli zależy Ci na znalezieniu kogoś sprawdzonego, z doświadczeniem oraz referencjami to odezwij się do firmy Wronkop. Wielu znajomych z branży wypowiadało się o nich bardzo pozytywnie. Sam zresztą złego słowa powiedzieć nie mogę.
Jeżeli zajmujecie się wykonywaniem konstrukcji stalowych to polecam wam zapisać sobie kontakt do firmy Met-ka. Ich realizacje, oraz ich jakość wykonania, przypadną do gustu najbardziej wybrednym klientom i staną się wizytówką niejednego domu czy biura.
-
ArkadiuszKrol
- Superużytkownik

Myślę, że możesz sprawdzić także ofertę firmy akro-stalowe.pl. Specjalizują się w produkcji konstrukcji stalowych. Wykonywali dla mojego znajomego niewielką halę magazynową i jest z niej zadowolony.
Uważam, że firma „STALKON” z Wieliszew k. Legionowa oferuje wysokiej klasy drzwi stalowe oraz montaż pawilonów handlowych, hal produkcyjnych oraz magazynowych. Firma oferuję również montaż : bram, zadaszeń, pomostów, balustrad.