Witam serdecznie,
czy są tutaj osoby prowadzące własne biznesy i korzystające w firmach z elektronicznego obiegu dokumentów? Jak oceniacie takie rozwiązanie? Sprawdza się u Was? My zastanawiamy się własnie nad wdrożeniem takiego obiegu u nas przy współpracy z firmą primesoft. Jak sądzicie,czy to dobry pomysł?
Elektroniczny obieg dokumentów
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
-
monikabert90
- Aktywny

- Posty: 181
- Rejestracja: 16 lis 2016, 17:21
Re: Elektroniczny obieg dokumentów
Sprawdź i porównaj sobie np. też ten program ebi24.pl . Moje zdanie jest takie, że warto najpierw dobrze rozejrzeć się na rynku przed podjęciem ostatecznej decyzji. Jest to duże ułatwienie w firmie. W ten sposób wszystkie procesy związane z tworzeniem, akceptowaniem czy też np. opisywaniem dokumentów przebiegają prościej i szybciej. Warto zainwestować w coś takiego, bo również archiwizacja dokumentów jest dużo prostsza. Z pewnością pracownicy i kontrahenci to docenią.
Re: Elektroniczny obieg dokumentów
Ja myślę, że regały archiwizacyjne to bardzo przydatna rzecz a w połączeniu z regały na opony mamy w pełni zagospodarowaną przestrzeń
-
vladsmirnov23
- Początkujący

- Posty: 3
- Rejestracja: 29 wrz 2020, 14:25
Re: Elektroniczny obieg dokumentów
Elektroniczny Obieg Dokumentów ułatwia pracę wszystkim pracownikom, niezależnie od ich roli w firmie. Oszczędza czas, zmniejsza stres związany z biurokracją i pozwala skupić się na kluczowych zadaniach. Dostęp do dokumentów możliwy jest z dowolnego miejsca, co jest ogromną zaletą w dobie pracy zdalnej. Bezpieczeństwo danych jest priorytetem, dzięki czemu można działać bez obaw. Inwestycja, która szybko się zwróci!
