Mieszkanie z oknami dachowymi
Mieszkanie z oknami dachowymi
Witam, przymierzam się nad kupnem mieszkania które ostatnio oglądałem tylko ma dwie wady jakie zauważyłem a ja jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o budownictwo. Mieszkanie jest na ostatnim piętrze bloku ze skośnym dachem przez co ma sporo okien dachowych i podczas oględzin zauważyłem zacieki wody na ścianach pod oknami. Właściciel tłumaczył że zimą skrapla się woda na oknach i potem cieknie na ściany, czy jest jakiś sposób na to żeby się pozbyć skraplania wody na oknach? Druga sprawa to spore pęknięcia na ścianach na których jest gładź gipsowa, czy do takich pęknięć starczy szpachla i będzie ok? Najbardziej mi chodzi o to czy naprawa tych usterek nie wyniesie mnie fortuny i czy po naprawie będę miał pewność że po czasie problemy znów się nie powtórzą.
Re: Mieszkanie z oknami dachowymi
Kolego swojego czasu również miałem podobny dylemat, ale w końcu zrezygnowałem. Mieszkania czasem są świetne, można z pomysłem urządzić i tańsze. Wady brak balkonu, ukrop latem, a w zimę trzeba ostro grzać. Dodatkowo nie masz informacji odnośnie docieplenia poddasza i może istnieć ryzyko występowania wilgoci na ścianach, a co za tym idzie grzyba. Pęknięcia no coż można spróbować użyć taśmy i kleju do spoinowania. te zacieki niekoniecznie może to być wina sklaplania, a może podciekać woda gdzieś dookoła okna, także nie wiesz tego. Każdy sprzedaje i się musi jakoś bronić i chwalić. Pamiętaj że to ostatnie piętro nie wiem czy wieżowiec, czy coś małego ale pomyśl że będziesz musiał się tam codziennie dostawać, co w przypadku pojawienia się dzieci ? Nosić wózek ? To samo remont, przemyśl to jeszcze.
Re: Mieszkanie z oknami dachowymi