Budowa hali produkcyjnej od podstaw
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Re: budowa hali produkcyjnej od podstaw
A czy na budowie sprawdzą się takie halogeny? Nie znam się szczerze mówiąc na oświetlaniu placu budowy, dlatego pytam:) Będę wdzięczna za pomoc:)
Firma www.matbud.com ma niezwodny systemu sterowania przewietrzaniem, który moim zdaniem jest nie zbędny w takich budowlach jak hala. Warto zajrzeć do nich na stronę, tam mają pełna ofertę
Wydaje mi się, że budowa takiej hali to duże przedsięwzięcie. Warto więc pewne rzeczy ustalić jeszcze przed jej rozpoczęciem. Pamiętajcie o małych elementach, które również będą potrzebne przy takiej budowie. Do montażu różnego typu instalacji na pewno przydadzą się Wam różne gniazdka i łączniki. Na szczęście wszystko można zakupić w internecie: https://zpradem.pl/gniazda-i-laczniki,k5071.html.
Nie zapomnijcie o załatwieniu na taka budowę toalet typu toj toj. Wiem z doświadczenia, że warto o tym pomyśleć bo kiedy ludzie wchodzą na budowę takie rzeczy musza już być. Ja takie tolaety zamawiałem od firmy z TOILET WC z Nieporętu k. Warszawy.
Hala produkcyjna nie jest wcale taka łatwa do zbudowania, na pewno też warto zainwestować już za w czasu w prowadnice linowe, coś takiego jak tutaj oferują: http://www.thk.pl/ , na każdej hali produkcyjnej takie coś jest niezbędne. Takie prowadnice też na pewno pomogą usprawnić procesy produkcyjne , dawaj znać jak prace posuwają się do przodu bo jestem ciekawy.
Słuchajcie ja mogę polecić Euro -Raf. Firma zajmuję się budową stalowych zbiorników magazynowych. Korzystałem z ich usług i mogę polecić. Zlecenie wykonane solidnie i na czas.
Zdecydowanie warto wcześniej pomyśleć o firmie która sprawdzi jakość stali na budowę. Zawsze lepiej dmuchać na zimne i być pewnym, że konstrukcja będzie solidna. U nas badaniami zajęło się poznańskie Centrum Badawczo-Rozwojowe PALAB. Solidna firma.
-
MichalBudowniczy
- Superużytkownik