kto wie gdzie w Warszawie lub okolicach Warszawy można nabyć części do kotłów produkowanych przez firmę WOLF (proszę o namiary) ?
Proszę nie podawać telefonu do niby sklepu : 0-22-425-35-12, ponieważ to nie sklep czy serwis lecz głucha skrzynka kontaktowa. Zawsze automat poda aby nagrać się na skrzynkę, która..... jest przepełniona. Oni tyle właśnie potrafią od lat i nic się nie zmienia.
To dno i niżej niż 100 m mułu.
Gdyby tak firma Wolf działała w Niemczech to nie wyszłaby z komórki na śmieci.
Akcesoria do kotłów firmy WOLF
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
Re: Akcesoria do kotłów firmy WOLF
Części nie ma w wolnej sprzedaży, musisz wezwać serwis. Taka jest polityka producentów ,nie możesz sam sobie naprawiać.
Zakład instalacyjny wod-kan,co,systemy solarne itd.
Re: Akcesoria do kotłów firmy WOLF
Nie wiem co z odpowiedziami ?
Jedną już wysłałem i gdzies wsiąkła.
Tak więc zmuszony jestem odpowiedzieć ponownie :
SPRAWDZIŁEM
Nie ma takiej polityki firmy. Można w ramach firmy WOLF kupić części do kotłów od serwisanta ale można również kupić w tzw. "centrach serwisowych". Koło Warszawy są one w Otwocku i drugie w Piasecznie.
W razie czego telefon do tego "centrum" w Piasecznie to 0-664-949-735.
Działają albo do 16 : 30 albo do 17 : 00 w dzień powszedni, a w soboty do 13 : 00. Dzwoniłem i rozmawiałem z nimi - nie mają jakichkolwiek ograniczeń, komu sprzedają części. Mogę (bo potrzebuję) kupić sobie elektrodę startową do dwufunkcyjnego kotła kondensacyjnego o mocy 24 kW za 88,- PLN (17 EURO - i jest przeliczane na PLN).
Rozmawiałem również z firmą WOLF - POLAND, która przedstawia WOLF'a na terenie Polski. Nic o takiej polityce wyłączności nie wiedzą.
Byłaby to wręcz szkodliwa polityka, ponieważ serwisanci mogliby na każdym kroku działać nieuczciwie tzn. na niekorzyść klienta-użytkownika i na niekorzyść firmy WOLF.
Sądze, że postąpiono tak w moim przypadku licząc na zarobek za części.
Parę lat temu podczas przeglądu nikt nic nie wyczyscił ale za to odłączył rurkę , dzięki której automatyka może regulować skład mieszanki gazowej i ilości podawanego fazu. Prze takie zaniedbanie czy też świadome działanie automat podawał zabyt dużo gazu, a palnik i kocioł przegrzewały się w trakcie pracy aż w końcu uszkodziły czujnik przegrzewania się palnika oraz doprowadziło do stwardnienia siatki palnika przez permanęntnie zbyt wysoką temperaturę. Taka "polityka firmy-producenta" to bajeczki serwisantów, którzy chca działać przeciwki klientowi a tym samym przeciwko fiemie WOLF.
Jedną już wysłałem i gdzies wsiąkła.
Tak więc zmuszony jestem odpowiedzieć ponownie :
SPRAWDZIŁEM
Nie ma takiej polityki firmy. Można w ramach firmy WOLF kupić części do kotłów od serwisanta ale można również kupić w tzw. "centrach serwisowych". Koło Warszawy są one w Otwocku i drugie w Piasecznie.
W razie czego telefon do tego "centrum" w Piasecznie to 0-664-949-735.
Działają albo do 16 : 30 albo do 17 : 00 w dzień powszedni, a w soboty do 13 : 00. Dzwoniłem i rozmawiałem z nimi - nie mają jakichkolwiek ograniczeń, komu sprzedają części. Mogę (bo potrzebuję) kupić sobie elektrodę startową do dwufunkcyjnego kotła kondensacyjnego o mocy 24 kW za 88,- PLN (17 EURO - i jest przeliczane na PLN).
Rozmawiałem również z firmą WOLF - POLAND, która przedstawia WOLF'a na terenie Polski. Nic o takiej polityce wyłączności nie wiedzą.
Byłaby to wręcz szkodliwa polityka, ponieważ serwisanci mogliby na każdym kroku działać nieuczciwie tzn. na niekorzyść klienta-użytkownika i na niekorzyść firmy WOLF.
Sądze, że postąpiono tak w moim przypadku licząc na zarobek za części.
Parę lat temu podczas przeglądu nikt nic nie wyczyscił ale za to odłączył rurkę , dzięki której automatyka może regulować skład mieszanki gazowej i ilości podawanego fazu. Prze takie zaniedbanie czy też świadome działanie automat podawał zabyt dużo gazu, a palnik i kocioł przegrzewały się w trakcie pracy aż w końcu uszkodziły czujnik przegrzewania się palnika oraz doprowadziło do stwardnienia siatki palnika przez permanęntnie zbyt wysoką temperaturę. Taka "polityka firmy-producenta" to bajeczki serwisantów, którzy chca działać przeciwki klientowi a tym samym przeciwko fiemie WOLF.
talent
Re: Akcesoria do kotłów firmy WOLF
Nie prowadzę serwisu jakiegokolwiek kotła, nie bawię się w naprawy. Uruchamianie i serwisowanie pozostawiam autoryzowanym serwisantom . Jeżeli możesz udowodnić zaniedbanie serwisowi , to firma odbiera takiemu delikwentowi certyfikat. Serwisant nie może działać ze szkodą dla klienta.Możesz również złożyć pozew do sądu , choć trudno będzie udowodnić ze zrobił to celowo.Chyba że znajdziesz innych jego klientów , którym zrobiono podobny numer.Naprawa samodzielna pozbawia Cię jakichkolwiek roszczeń z tytułu uszkodzenia kotła .
Zakład instalacyjny wod-kan,co,systemy solarne itd.
Re: Akcesoria do kotłów firmy WOLF
podbijam wątek odnośnie akcesoriów do kotłów, sam szukałem i natrafiłem an allegro na sklep Metalvit http://sklep.metalvit.pl/. Fajnie wyposażony sklep, ceny przystępne, szukałem konkretnego modelu sterownika akurat nie mięli go na stanie ale zaproponowali tańsze ale równie efektywne rozwiązanie...i w sumie jestem za to wdzięczny bo zaoszczędziłęm kilka stówek

