Szkolenia dla firm
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Re: Szkolenia dla firm
A jakie szkolenia najbardziej Wam się podobają? Wolicie szkolenia indywidualne czy w grupie? Ja najbardziej lubię te, które zamawia nam szef w firmie
Jestem programistą także ważny jest dla mnie rozwój i zdobywanie mojej wiedzy, bo dzięki temu możemy utrzymać się na rynku. Miesiąc temu skończyłem ze współpracownikami szkolenie z React-redux i mega mi się podobało, nareszcie coś ciekawego i interesującego 
Szkolenia się przydają i są też potrzebne w firmach, dzięki nim można się rozwijać.
Jestem zdania, że szkolić trzeba się przez całe życie. W taki sposób możemy dążyć do tego, by naprawdę osiągnąć sukces i być zadowolonym z tego co się robi. Na ten temat można się wiele dowiedzieć z bloga Jacka Wiśniowskiego, który wręcz zaraża swoim optymizmem i wiarą w to, że po sukces wystarczy dosłownie sięgnąć. Poruszane aspekty są niesamowicie przydatne zarówno na co dzień, jak i w życiu zawodowym.
Myślę, że warto inwestować w szkolenia dla pracowników. Moja firma od jakiegoś czasu współpracuje z INNpuls. Organizują bardzo fajne i ciekawe szkolenia z przydatnych zagadnień na obecnym rynku. Jeśli ktoś się interesuje możliwością szkoleń to polecam tą firmę.
Jak mają to byś szkolenia biznesowe to dobrym wyborem jest np. to efektywna komunikacja biznesowa.
Nasza firma zamówiła kiedyś szkolenia uprawnienia zawodowe i uprawnienia do pracy na wysokości. Były to szkolenia grupowe i były bardzo fajne. Wszyscy byli zadowoleni i każdy sporo się dowiedzieć. Szkolenia organizowała firma Alerta na nasze zlecenie i szczerze mogę ich polecić.