Kiedy najlepiej zakładać ogród?
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Kiedy najlepiej zakładać ogród?
zastanawiam się kiedy najlepiej założyć ogród? Mam domek letniskowy i chcę zrobić ogród wokół niego ale totalnie nie znam się na tym nie znam. Poradźcie coś
-
sklep-budowlanyCOM
- Początkujący

Re: kiedy najlepiej zakładać ogród?
Jeżeli sam się na tym nie znasz, to nawet nie wiem czy warto Ci samemu próbować, na twoim miejscu, jeżeli chcesz mieć naprawdę ładny ogród, to kierowałabym się do firmy która tym się zajmuje
Moim zdaniem najlepiej zakładać w okresie jesieni, a potem kwiaty już sadzić na wiosnę. Bo na wiosnę wszystkiego nie ogarniemy tak jak byśmy chcieli wszystko razem.
-
karolinamak
- Aktywny

Myśle że po prostu wtedy kiedy masz trochę czasu żeby poświecić go na prace ogrodowe
my tak zabraliśmy się jakiś czas temu i powolutku do przodu, nigdy nie ma idealnego momentu. Teraz kupujemy wszystko po kolei, nasz nowy nabytek niedawno przyjechał. Kupiliśmy super grilla węglowego a przed nami jeszcze sporo dalszych zakupow
Zależy co chcesz mieć w swoim ogrodzie, bo jeżeli chodzi o posianie trawnika to najlepiej jest zrobić to na wiosnę, niektóre rośliny z kolei lepiej przyjmą się jesienią, posadzone we wrześniu i październiku. Podaj szczegóły i chętnie pomożemy 
Wszystko zależy od tego jakie rośliny chcesz zasadzić itp
No i ile masz czasu. Jeśli jesteś początkujący to polecam sprawdzić tego bloga : https://blog.edomator.pl/2017/08/21/akcesoria-ogrodowe/ znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji na temat ogrodów.
Jak jesteśmy przy polecaniu blogów to zapraszam tutaj zielonyporadnik.pl
fajne porady dotyczące pielęgnacji roślin i wyposażenia naszego ogrodu.
fajne porady dotyczące pielęgnacji roślin i wyposażenia naszego ogrodu.
nie wiem czy jest na to jakaś określona pora, ale najlogiczniejsza wydaje mi się wiosna, choć oczywiście trzeba byłoby popytać specjalistów.
- Marzenka84
- Początkujący