Jakie rolety do pokoju? :)
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
-
werkawisia
- Początkujący

Jakie rolety do pokoju? :)
Hej, jestem studentką pierwszego roku, niestety kompletnie pozbawioną wyczucia stylu
Czy możecie powiedzieć mi jak dobrać rolety do pokoju żeby wyglądało to ładnie i elegancko ale jednoczenie było łatwe w zamontowaniu? Bo przyznam się szczerze, że brak mi troszeczkę umiejętności manualnych 
Re: Jakie rolety do pokoju? :)
Jak nie chcesz odsłaniać okna to proponowałabym rolety dzień&noc firmy PraskDesign. Mam teraz takie u siebie w mieszkaniu i sprawdzają się rewelacyjnie. Wyglądają bardzo ładnie, bo paski w które są uszyte dają trochę taki efekt żaluzji
Ja mam kolor śliwkowy ale wydaje mi się, że jak wybierałam to był też biały i kilka innych kolorów. Najlepsze w nich jest to, że nie trzeba ich składać, bo są już gotowe do założenia od razu z opakowania i można je nakleić na okno, więc nie ma żadnych dziur. Bardzo bardzo polecam! Szczególnie, że studiujesz i nie masz zapewne czasu na zabawę w montowanie rolet na oknie 
a po co rolety nie lepsza zasłona?:D
-
MichalBudowniczy
- Superużytkownik

Ja mam takie rolety dzień - noc i są bardzo fajne. Można zrobić z nich półmrok, całkowicie zasłonić lub odsłonić 
Jak dobierasz rolety to kolor dopasowujesz do ścian twojego pokoju, zobacz sobie jak to wygląda http://rolety-warszawa.net/. Zazwyczaj ludzie wybierają ciepłe barwy
[/url]
[/url]
-
MichaelJackson
- Początkujący

rolerty dzien noc sa dobre jeśli spisz często w dzien albo bardzo ci wchodzi słonce bo zatrzymuja słonce a zima ciepło w środku. Jak nie masz takich potrzeb to jakies dekoracyjne, cienkie się sprawdza. Moim zdaniem lepiej na wymiar bo solidniejsze sa.
-
Pracownia2p
- Początkujący

Żadna zasłona nie zapewni Ci takiego komfortu i dyskrecji jak dobra roleta,pamiętaj o tym,zresztą juz odbiega się od zasłon na rzecz żaluzji czy właśnie rolet dzień/noc. To bardzo nowoczesne rozwiązanie.