Trudny wybór
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
-
krzewiasty
- Początkujący

Trudny wybór
Witajcie. Od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiam. Chce jakoś skanalizować zainteresowania i pomyślałem o dwóch kierunkach, które pasują do moich zainteresowań. Po pierwsze informatyka. A dokładniej - informatyka śledcza. Wiem, że dla wielu to mogą być nieco "egzotyczne studia", ale powiem Wam, że jestem nimi na poważnie zainteresowany. Szczególnie że rozważam studia podyplomowe na http://www.wsb.pl/kandydaci/studia-podyplomowe a z tego co wiem można spokojnie to połączyć z pracą. Druga moja opcja jest związana z zarządzaniem nieruchomościami. Tym bardziej, że ten temat też mnie wciągnął (pracuję w branży). Czy ktoś może miał styczność z takimi studiami, albo zna kogoś kto miał? Chodzi mi o informacje czym dokładnie zajmują się studenci na zajęciach w praktyce, bo chce mieć 100% pewności, że to jest to o czym myślę. Ktoś, coś? Jak widzicie, mam ścisłe określone zainteresowania, tylko ciężko mi na razie coś postanowić, a dwóch kierunków nie zamierzam studiować.
Re: Trudny wybór
Kierunek ciekawy, chociaż piewsze słyszę o czymś takim
Ciekawe jak z przyszłością po nich 
jeśli czujesz, że to jest to czym chcesz się zajmować, to składaj papiery i działaj.
-
chłopczyca
- Początkujący

I jak studiujesz tą informatykę śledczą? Musi to być ciekawy kierunek, a jak Cię interesuje to tym bardziej
Też się zastanawiam nad edukacją zgodną zainteresowaniami, tzn. studia dyplomowe grafika reklamowa, prawdopodobnie na Wyższej Szkole Ekonomicznej http://www.podyplomowe.wse.krakow.pl/grafika-reklamowa. Słyszałam, że mają dużo zajęć praktycznych, a takiej szkoły poszukuję. Może ktoś z obecnych kształci się/kształcił się na tej uczelni i może coś więcej o niej napisać?
Informatyka śledcza ? O czymś takim nie słyszałam , to rzeczywiście musi być bardzo ciekawe . kojarzy mi się to z takimi gośćmi , co pracują na filmach w kryminalnych zagadkach Los Angeles czy Nowego Jorku