Słupki ogrodzeniowe - wygładzenie powierzchi

Szukasz odpowiedniego materiału na ściany swojego domu? Nie wiesz jakie materiały będą odpowiednie do ich wzniesienia i wykończenia? Jakie trzeba ponieść koszty wynajęcia ekipy remontowej? Tutaj znajdziesz odpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

tobek
Początkujący
Początkujący

Słupki ogrodzeniowe - wygładzenie powierzchi

Post autor: tobek »

Witam.

Słuchajcie potrzebuje porady - jestem zielony pod wzg budownictwa więc sorry ale pewnie temat dla was to zaden problem, mam kilka workow cementu ktory traci powoli termin.

Mam słupki ogrodzeniowe (35x35, cegła naprzemiennie układana, po dwie cegły na warstwe, wzdłoz/poprzek z widoczną fugą pomiędzy - cos ala klinkieru w biedronce z tym ze u mnie jest cegła) która chcialbym zaciagnac żeby uzyskac gładką powierzchnie bez widocznych fug i cegieł.

Stąd też moje pytanie - moge to zaciągnac na całej powierzchni mieszaniną cementu z samą wodą czy raczej to nie zda egzaminu i przydał by sie tam piach ? robiłem test na scianie w garazu i niby jest ok ale nie wiem czy z czasem i zwłaszcza na zewnątrz będzie to sie sprawdzac. No i jeszcze jedno pytanie - jeden słupek w połowie się lekko chwieje wiec tutaj musiałbym go troszkę rozebrac w miejscu pekniecia i podklejic - czy tego typu mieszanina (cement+woda) bez piasku nadała by się do tego czy bardziej wersja z piaskiem lub specjalistyczny klej?

Słupki mają po ok 1m wysokosci. Więc nie są to jakies mega konstrukacje.

Z gory dziekuje za poswiecony czas i odpowiedz.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Aldigi
Początkujący
Początkujący

Re: Słupki ogrodzeniowe - wygładzenie powierzchi

Post autor: Aldigi »