płytki ceramiczne- wykończenie
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
-
silver1981
- Początkujący

płytki ceramiczne- wykończenie
Jak w temacie, a teraz dokładniej. Mój kierownik budowy usilnie próbuje mnie namówić na ułożenie płytek ceramicznych bezpośrednio na ścianę (Ytong) do wysokości ok. 180cm, natomiast sugeruje, by płytę gipsowo-kartonową położyć od płytek wzwyż. Chodzi o to, by linia płytek i ściany była jednolita. Mam nadzieję, że ten opis jest jasny. Proszę o pomoc, bo nie przekonuje mnie to. Ma ktoś doświadczenie z takim łączeniem płytek i regipsów?
Re: płytki ceramiczne- wykończenie
Chyba chce kleić płytki na placki. 
-
silver1981
- Początkujący

Dziękuję bardzo za odpowiedź! Mogę prosić o szczegóły? Jestem totalnym laikiem, do mnie trzeba mówić w prostym językiem budowlanym 
Taniej i lepiej wyjdzie zamknięcie ściany płytami gipsowo wiórowymi, a dopiero na nich przykleić
płytki. Chyba, że w projekcie jest zaplanowana gładka powierzchnia łącząca płytki z resztą ściany.
Jak to finalnie wg kierownika budowy będzie wyglądało, to radziłbym zapytać gościa o jakieś przykłady
z poprzednich budów, zdjęcia lub wizję lokalną.
Trudno sobie wyobrazić 100 % zgodność ściany i płytek. Mogę się mylić, ale jeżeli facet ma w tym temacie doświadczenie, to może okazać się całkiem niezłym rozwiązaniem
płytki. Chyba, że w projekcie jest zaplanowana gładka powierzchnia łącząca płytki z resztą ściany.
Jak to finalnie wg kierownika budowy będzie wyglądało, to radziłbym zapytać gościa o jakieś przykłady
z poprzednich budów, zdjęcia lub wizję lokalną.
Trudno sobie wyobrazić 100 % zgodność ściany i płytek. Mogę się mylić, ale jeżeli facet ma w tym temacie doświadczenie, to może okazać się całkiem niezłym rozwiązaniem
-
silver1981
- Początkujący