przestrzeń między szafką stojącą a wiszącą
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
przestrzeń między szafką stojącą a wiszącą
wszyscy obecnie chylą pokłony przed szkłem laminowanym czy jak to się tam nazywa a ja bym chciał proste zwykłe płytki tylko większe jak te gresowe na podłogę. ale że jestem laikiem w sprawie to ja się pytam grzecznie, czy to takie coś można położyć na ścianę w takim miejscu?
-
symultanik
- Zainteresowany

Re: przestrzeń między szafką stojącą a wiszącą
a czemu nie? płytka ci nie nasiąka przecież niczym, chyba, że gres wybierzesz to zaimpregnować najpierw trzeba żeby pory nie wciągały brudu ani tłuszczu. no i tylko patrz czy chcesz z połyskiem bo w kuchni może się to słabo czyścić bez smug ale wydaje mi się najbardziej praktyczne żeby zamieścić płytki a nie jakieś drewienko na przykład. a co do szkła to z lekka kiczowate mi się wydaje, za pięć lat wszyscy będą ściągać bo niemodne.
Co się odwlecze, to nie uciecze.
tak samo uważam szkło jest strasznie kiczowate a jesli chodzi o gres to jak najbardziej tylko ja bym zrobil w macie no i zastnowil sie dobrze nad klasa scieralnosci
Ja to nawet nie wiem jak wygląda to szkło szkliwowe No a klasa ścieralności to wiadomo minimum 3 klasa.
Miałem podobne problemy z doborem materiału ale ccały czas gdzieś w głowie wisiało standardowe rozwiązanie czyli płytki. Apropo reklamy w gazecie jakiegoś producenta wpadłem na pomysł, żeby po prostu pojeździć i popytać, dotknąć i ocenić. Zakończenie historii było takie, że zajechałem do Kiermaszu Płytek pod Lęborkiem i znalazłem duży wybór gresu, zdecydowałem się na duży, błyszczący żeby uzyskać efekt minimalistycznego i eleganckiego wnętrza. Wygląda to świetnie, dobrałem biały, a wcale nie ma problemu bo przejeżdżając tylko raz dziennie przy okazji mycia naczyć bez żadnego wysiłku utrzymuje czystość. A że robię to sam, to wiem o czym mówię.
Pewnie fajne będą się prezentować tylko pytanie jak długo wytrzymają. Jak jest z klasą ścieralności u nich?