Witajcie drodzy forowicze,
czy sklep stacjonarny [nie chodzi o transakcje poprzez internet na odległość] ma obowiązek przyjęcia przepalonej świetlówki na zasadzie gwarancji?
Czego można zażądać zwrotu/wymiany/reklamacji? Czy istnieje jakieś prawo gwarancyjne na zakup oświetlenia eksploatacyjnego?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za podpowiedzi
Świetlówki liniowe, prośba o pomoc
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
-
MarcBenson
- Zainteresowany

- Posty: 63
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 9:39
-
KTH
Re: Świetlówki liniowe, prośba o pomoc
jeśli udowodnisz że spaliła się z wady fabrycznej a nie np z przepięcia, lub uszkodzenia mechanicznego
Re: Świetlówki liniowe, prośba o pomoc
Tutaj pełna zgoda z Przedmówcą,jeżeli udowodnisz że spaliła się ona z winy fabrycznej,że posiadała taką wadę to jak najbardziej przysługuje Ci gwarancja.
Lednaise.com