Multihydro Dariusz Łukasiewicz
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Multihydro Dariusz Łukasiewicz
Redakcja
Multihydro Dariusz Łukasiewicz
bardzo niesolidna firma.punktualność do momentu zlożenia kosztorysu.Solary montowali zamiast 4 dni-cztery miesiące. brak znajomości zasad hydrauliki,funkcjonowania pieca oraz instalacji solarnych. uwaga:NIE ODBIERA TELEFONÓW!!nie przyjeżdża do reklamacji.Duży zakres wymówek od porodu żony do wypadów samochodowych.
-
multihydro
- Początkujący

- Posty: 1
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 9:01
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Multihydro Dariusz Łukasiewicz
To może zacznijmy od początku.Zakupili państwo kolektor próżniowy z zasobnikiem. Zestaw montażowy okazał się nie kompletny. Czas oczekiwania na brakujące elementy miał wynosić około dwuch miesięcy ze względu na to że zakupili je Państwo u dilera z Chin. Znależliśmy firmę w Markach która wykonała brakujące elementy konstrukcji. Ponieśli Państwo koszty tylko za ich wykonanie, bez kosztów logistycznych i transportu z naszej strony. Brakowało również przyłączy do podłączenia hydraulicznego kolektora. Fakt iż urządzenie pochodziło z poza Europy gdzie producenci nie stosują znormalizowanych wymiarów przyspożył nam wiele trudności aby je znaleść . Koszty również w ty przypadku ponosiliśmy My.W między czasie wyjechali Państwo na dwa tygodnie. nie przystąpiliśmy do montażu pierwszego dnia po Państwa powrocie , ze względu na obłożenie pracami jak i przez wyżej wymienione trudności powstałe nie z naszej winy.Przy montażu zasobnika również wyszedł problem z jego popękanymi gwintowanymi króćcami.Po mniej więcej miesiącu urzytkowania instalacji w wyniku braku prądu glikol został przegrzany. Koszty zakupu glikolu jak i jego czasochłonnej wymiany ponosiliśmy My. W czasie pobytu w szpitalu oczym Państwa informowałem smsem kożystali Państwo z usług innej firmy by usunąć przeciek. i te koszty zostały Państwu zwrucone.
Czy jak Państwo zwócili się do nas kolejny raz z tą samą reklamacją nieszczelnego zasobnika
zostawiliśmy Was z tym problemem ? Odpowiedz brzmi nie. Ponosiliśmy koszta usprawnienia felernego zasobnika My. Więc nasówa mi się pytanie czy sobie zasłóżyliśny na tak grubiańskie i
nie szczere potraktowanie Nas na tym forum?
Z wyrazami szacunku
Dariusz Łukasiewicz
Czy jak Państwo zwócili się do nas kolejny raz z tą samą reklamacją nieszczelnego zasobnika
zostawiliśmy Was z tym problemem ? Odpowiedz brzmi nie. Ponosiliśmy koszta usprawnienia felernego zasobnika My. Więc nasówa mi się pytanie czy sobie zasłóżyliśny na tak grubiańskie i
nie szczere potraktowanie Nas na tym forum?
Z wyrazami szacunku
Dariusz Łukasiewicz