Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Mam nielada problem, mianowicie przeprowadziłem generalny remont kilka tygodni temu, zamówiłem fajną kabinę ,wczoraj był u mnie elektryk zeby ja podłaczyć, niestety odmówił, bo podobno mam stara instalację i nie mam mechanizmu różnicowego ( nie wiem czy dokładnie tak to sie nazywa) mówił , że on nie podejmie ryzyka, ze nie chce miec nikogo na sumieniu itp itd. Kiedy zapytałem sie co trzeba zrobić, objaśnił mi ze cała instalacje trzeba przerobić, wkopać "bednarkę 15 metrów w ziemię" itp itd, nie znam się wiec nie wiem. Pytanie jest następujące, czy istnieje jakis bezpieczny sposób dzięki któremu mogę podłaczyc prysznic abym mógł czuć sie bezpiecznie podczas kąpieli ? czy nie ma na rynku dostępnych bezpieczników, bądź zabezpieczeń przed porażeniami prądem, typowo łazienkowych ? Generalnie zainwestowałem w tą łązienke juz kilka ładnych tysiecy,i przerabianie całej instalacji jest mi bardzo nie na rękę. Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam Tomek
Nowa łazienka, problem z podłaczeniem kabiny prysznicowej
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
-
Tondromski
- Początkujący

Re: Nowa łazienka, problem z podłaczeniem kabiny prysznicowe
Pewnie. Pogrzeb jest tańszy bo przecież ZUS partycypuje w kosztach....zainwestowałem w tą łązienke juz kilka ładnych tysiecy,i przerabianie całej instalacji jest mi bardzo nie na rękę.
Miałeś dobrego elektryka a szukasz głupca pracującego pod Twe dyktando.
Zadaj więc sobie troszkę trudu by dotrzeć do normy PN HD 60364 7-71 gdzie instalacje w łazienkach są dokładnie opisane.
Pozdrawiam
Krzysiek
Krzysiek
-
Tondromski
- Początkujący

Nie szukam zadnego glupca, a innego rownie bezpiecznego rozwiazania. Jezeli to jedyne rozwiazanie to oczywiscie zainwestuje odpowiednie srodki i to zrobie... Ironia jest niepotrzebna bo ni to smieszne ni to pomocne... dzieki.
Generalny remont bez wymiany instalacji elektrycznej??? Nie rozśmieszaj mnie.Tondromski pisze: