Potrzebuje pomocy

Szukasz odpowiedniego materiału na ściany swojego domu? Nie wiesz jakie materiały będą odpowiednie do ich wzniesienia i wykończenia? Jakie trzeba ponieść koszty wynajęcia ekipy remontowej? Tutaj znajdziesz odpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

hitman
Początkujący
Początkujący

Potrzebuje pomocy

Post autor: hitman »

Witam
Jestem studentem budownictwa II roku, potrzebuje fachowej porady dotyczącej ścian zewnętrznych trójwarstwowych. Dostałem do wykonania projekt w którym moje ściany zewnętrzne będą składały się z gazobetonu izolacji styropianem a elewacja to cegła silikatowa pełna, jedną z jego części jest notatka techniczna która powinna zawierać :
*charakterystykę materiału
*szczegóły konstrukcyjne wyrobu i przegrody
*informacje o producentach
*cenę 1 m2 materiału
Czy mógłbym prosić o pomoc w tym zakresie profesjonalistów ponieważ nie za bardzo znam się na tego typu rzeczach a w internecie wszystko co znajdę to jest pomieszane i nie wiem w końcu co do czego bo jest tego bardzo dużo ale konkretów wcale
Dziękuje z góry za pomoc

Interno
Superużytkownik
Superużytkownik

Re: Potrzebuje pomocy

Post autor: Interno »

hitman pisze: Dostałem do wykonania projekt w którym moje ściany zewnętrzne będą składały się z gazobetonu izolacji styropianem a elewacja to cegła silikatowa pełna...
Projekt konkretny czy też wszelkie wariacje na temat takich ścian ?
Jaki gazobeton wybrałeś 350/400/500/600 ?
Przegroda jakiś wymiar i odmiana styropianu ?
Silikat jaki i czy wiązany ze ścianą z gazobetonu ?.

hitman
Początkujący
Początkujący