Duży problem z wiszącym stolarzem.

Wszystko o kanalizacji i odwodnieniu. Dział poświęcony poradom na temat najnowszym rozwiązaniom technologicznym związanymi z kanalizacją, drenażem i oczyszczaniem ścieków.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

krycha180
Początkujący
Początkujący

Post autor: krycha180 »

Witam !
Mam duży problem dotyczący stolarza wiszącego firmy cersanit, aczkolwiek delikatnie sączy się woda, po wlaniu do stolarza, który jest już za regipsem. Sączy się ona z rury, przez którą będzie wlewała się woda do wc. Nie mam pojęcia co jest powodem tego incydentu i jak go naprawić... Majster niedługo będzie kładł kafelki a tu leci woda, chodź jej nie puszczam poprzez naciśnięcie przycisku do puszczenia wody. Proszę Was o pomoc jak najszybszą !
Ps. nie wiem czy w dobrym dziale założyłem temat, bo jestem nowicjuszem.
Pozdrawiam !

Interno
Superużytkownik
Superużytkownik

Re: Duży problem z wiszącym stolarzem.

Post autor: Interno »

krycha180 pisze:Witam !
Mam duży problem dotyczący stolarza wiszącego firmy cersanit, ...
Prawdopodobnie chodzi o STELAŻ ???
Powierzyć prace PRAWDZIWEMU FACHOWCOWI.

krycha180
Początkujący
Początkujący

Tak, tak. Przepraszam za duże literówki :D Mówisz, że fachowcowi, więc nie da się tego samemu zrobić? Niektórzy coś wspominali o uszczelkach, ale czy one właśnie są w tym stelażu, właśnie tam gdzie woda ucieka? Nie mam pojęcia, bo to jest tak zabudowane, że ciężko coś dostrzec na samym dnie tego stelaża...

Interno
Superużytkownik
Superużytkownik

Post autor: Interno »

Uszczelki są elementami wymiennymi i nie ma żadnego problemu z ich wymianą w dowolnym momencie.
Uszczelka wewnątrz stelaża pod syfonem do "wymacania" po demontażu tego co przeszkadza a uszczelka na dopływie wody do miski jest widoczna po demontażu miski.
Prawidłowy montaż nie jest niczym trudnym ale dajmy zarobić PRAWDZIWYM FACHOWCOM.

krycha180
Początkujący
Początkujący

Rozumiem :) A widnieje ryzyko, iż będę musiał wywalić cały stelaż i zainstalować nowy?

Bolas