Zimny grzejnik
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
-
zulunation25
- Początkujący

Zimny grzejnik
Witam.
Od jakiegos czasu zauwazylem ze moje dwa kaloryfery sa w polowie zimne. Odpowietrzanie nic nie dalo.
Znajomy doradzil mi zebym spuscil troche wody z ostatniego grzejnika a nastepnie dopuscil wody.
Po tym zabiegu przedostatni grzejni jest troche cieplejszy (tzn. dlaej jak by byl zapowietrzony tylko na mniejszej powieszchni) natomiast ten ostatni jest w tej chwili calkiem zimny.
Prosze o pomoc jestem zielony w tym temacie.
Od jakiegos czasu zauwazylem ze moje dwa kaloryfery sa w polowie zimne. Odpowietrzanie nic nie dalo.
Znajomy doradzil mi zebym spuscil troche wody z ostatniego grzejnika a nastepnie dopuscil wody.
Po tym zabiegu przedostatni grzejni jest troche cieplejszy (tzn. dlaej jak by byl zapowietrzony tylko na mniejszej powieszchni) natomiast ten ostatni jest w tej chwili calkiem zimny.
Prosze o pomoc jestem zielony w tym temacie.
Re: Zimny grzejnik
Albo grzejnik zapowietrzony albo problem z cyrkulacją wody w układzie (źle dobrane przekroje lub słaba wydajność pompy C.O.).
-
zulunation25
- Początkujący

gdy go odpowietrzam leci sama woda zero powietrza
Czyli jest odpowietrzony. Jeżeli byłby zapowietrzony tylko dół grzejnika jest ciepły. Jeżeli połowa grzejnika nie grzeje tzn że grzejnik jest źle dobrany albo to co wspominał przedmówca.
Proszę sprawdzić zawór zasilający i powrotny. Odkręcić przepływy na pełne otwarcie.
Proszę sprawdzić zawór zasilający i powrotny. Odkręcić przepływy na pełne otwarcie.
-
zulunation25
- Początkujący

zawory sa okrecone niestety nic nie pomoglo
nie wiem czy na 100% ale chyba stalo sie tak od mometu jak zagotowala mi sie woda na piecu zle domkniety piec :/
przez caly secon zimowy bylo ok (trzeci sezon)
nie wiem czy na 100% ale chyba stalo sie tak od mometu jak zagotowala mi sie woda na piecu zle domkniety piec :/
przez caly secon zimowy bylo ok (trzeci sezon)