Przedwojenny dom

Trudno wątpić, że docieplenie budynku jest opłacalną inwestycją. Ale jak wykonać docieplenie budynku? Jakie materiały wybrać? Jakie są dostępne technologie? Czym się różnią? Odpowiedzi wszystkie pytania dotyczące docieplania budynków znajdziesz w tym dziale.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

tkama
Początkujący
Początkujący

Przedwojenny dom

Post autor: tkama »

Witam. Jestem kompletnie zielona w temacie remontów i chce się poradzić. Mieszkam w przedwojennym domu na parterze, w kuchni podłoga drewniana, częściowo podpiwniczona, chcę w tym roku wylać posadzkę. W jaki sposób wykonać izolację posadzki? W tym samym pomieszczeniu na jednej ścianie (zachodniej) pojawia się pleśń, ściany z cegły, ok. 40 cm grubości. Chciałabym ją ocieplić, proszę o podpowiedź jaki sposób byłby najlepszy. Podejrzewam, że fundamenty nie są ocieplone, czy to też trzeba będzie wykonać? Jak mogę dodatkowo zabezpieczyć ścianę przed pojawianiem się pleśni? Bardzo proszę o odpowiedź, nie chciałabym, żeby miejscowi fachowcy mnie naciągnęli lub zrobili fuszerkę.

Enerbau
Ekspert budowlany
Ekspert budowlany

Re: Przedwojenny dom

Post autor: Enerbau »

Przede wszystkim trzeba znaleźć przyczynę wilgoci i ją zlikwidować. Bez tego jakakolwiek izolacja nie ma sensu. Może tylko narobić więcej szkód.

Nie po to izolujemy, by robić centralne.

Tomasz_Brzeczkowski
Superużytkownik
Superużytkownik

Post autor: Tomasz_Brzeczkowski »