Witam , zakupiłem z żoną dużą posesję na której stoi dom wybudowany po 1939r - taka opinia rzeczoznawcy, dom jest o powierzchni około 120 metrów powierzchni użytkowej , częściowo podpiwniczony od wnętrza piwnicy widać sklepienia ceglane jak i ściany z cegły wydają się być w porządku , nie mam pojecia jaki jest pod nim fundament i czy w ogóle jest, prawdopodobnie mogę się spodziewać pod resztą domu kamieni okrąglaków lub też faktycznej cegły . Nie jestem budowlańcem i nie znam się na tej robocie niemniej jednak drodzy forumowicze , chciałbym Was prosić o pomoc przede wszystkim od czego zacząć , jak poprowadzić prace , w jaki sposób je rozpocząć , od czego zacząć , jakiej izolacji użyć itp .
Ps. na ścianach nie widać wilgoci, jednak teraz pokazała się woda w piwnicy która nie ma podłoża betonowego .
Bardzo bym prosił o pomoc w tym zakresie , z góry dziękuję za poświęcenie chwili czasu . pozdrawiam.
MOże macie jakieś wskazanie co do ekip mogących wykonać takie prace w rejonie dolnego śląska - oława i okolice , jaki koszt takiej robótki .
stary dom
Moderator: Redakcja e-izolacje.pl
Re: stary dom
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theaterjarecki2 pisze:, jakiej izolacji użyć itp .
Ps. na ścianach nie widać wilgoci, jednak teraz pokazała się woda w piwnicy która nie ma podłoża betonowego .
Bardzo bym prosił o pomoc w tym zakresie , z góry dziękuję za poświęcenie chwili czasu . pozdrawiam.
MOże macie jakieś wskazanie co do ekip mogących wykonać takie prace w rejonie dolnego śląska - oława i okolice , jaki koszt takiej robótki .
a na takich pracach najlepiej się zna na tym forum IWUBE i MTW
http://www.iwb.waw.pl/
http://www.mtw-orle.pl/
Nie po to izolujemy, by robić centralne.
Enerbau dzięki za reklamę 
do pytającego
odpowiedzi "ad choc" proszę nie oczekiwać jak pisałem na maila poproszę o nr tel. oddzwonię .
zanim zacznie się leczyć najpierw pacjenta trzeba zbadać .
z jakimi kosztami należy się liczyć - nie 5 zł to z całą pewnością