Mam działkę.Czy wybuduje mały dom za 210 tys zł???
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Mam działkę.Czy wybuduje mały dom za 210 tys zł???
Witam wszystkich.Jestem tu nowy i nie wiem dokładnie czy dobrze trafiłem z tematem. Razem z żoną chcemy kupić uzbrojoną działkę budowlaną w miejscowości Darłowo .Cena działki to 80 tys zł mamy odłożoną gotówkę na ten cel. Wspólne marzenie aby na tym gruncie wybudować mały domek
Projekt jaki nas zainteresował to" Grabie średnie"- mały 85m2 .Byliśmy w banku i dowiadywaliśmy się o kredyt .Nasze dochody to 4400 PLN NETTO .Nie mamy problemów z uzyskaniem kwoty 210 tys zł. Na tyle możemy sobie pozwolić aby w przyszłości dać sobie radę z wszystkim
Nie jestem budowlańcem i nie znam się na wielu sprawach .Na przyszłej budowie mógłbym być pomocnikiem angażując dodatkowo brata i ojca czyli musiałbym zatrudnić jakąś miejscową ekipę do wybudowania tego domku. Czy ktoś może mi powiedzeć czy wyrobię się w tej kwocie tak aby zamieszkać w tym domu (zainstalować c.o ,elektrykę itp) Może informacje podane przeze mnie nie są do końca precyzyjne ,ale jeśli temat się rozwinie sprecyzuje
Bardzo proszę o pomoc .Z góry dziekuje 
Sebek87
Re: Mam działkę.Czy wybuduje mały dom za 210 tys zł???
Za 200 000 zł można już wybudować dom pasywny, zużywający na ogrzewanie energii za 1000 zł
rocznie. Więcej na temat pod http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/d ... 76414.html
rocznie. Więcej na temat pod http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/d ... 76414.html
-
IWUBE
można wybudować ale tylko 1 raz ! 
Enerbau wolałbym abym pozostał przy tradycyjnym projekcie domu.Może ktoś coś podpowie 
Sebek87
-
IWUBE
Sebek a domek całoroczny czy tylko na wakacje bo Darłowo tak samo jak Ustronie Morskie z jednym mi się kojarzy 
masz jakąś wizję ???
masz jakąś wizję ???
Tak chodzi a dom całoroczny