ocieplenie

Azbest jest przyczyną takich chorób jak pylica azbestowej czy międzybłoniak opłucny, a ryzyko zachorowania jest największe podczas pracy z materiałami, zawierającymi azbest. Dowiedz się jak bezpiecznie usunąć azbest.

Moderator: Redakcja e-dach.pl

rogal5
Początkujący
Początkujący

ocieplenie

Post autor: rogal5 »

Witam jestem całkowicie zielony w tym temacie a chciałbym się dowiedzieć co myślicie o ociepleniu dachu z eternitu pianka poliuretanowa lub wełną? Wiem ze najlepiej byłoby wymienić cały dach ale niestety nie stać mnie na to. myślałem o ociepleniu i aranżacji tego poddasza a dopiero za parę lat chciałbym zmienić dach

pozdrawiam
dzięki za odp.

Interno
Superużytkownik
Superużytkownik

Re: ocieplenie

Post autor: Interno »

Zaczekaj z aranżacją poddasza do czasu aż zmienisz dach.
Do tego czasu wzmocnij swoją wiedzę na temat ociepleń dachów.
Ściągnij kompetentną osobę, która oceni co można wykonać.
Wydaj pieniądze raz i efektywnie.

drab
Zaawansowany
Zaawansowany
Kontakt:

Post autor: drab »

problem leży w prawidłowym założeniu membrany paro przepuszczalnej i wypuszczeniu jej poza mury, jeśli z tym sobie poradzisz to ok, tylko musisz to zrobić mądrze i dokładnie, bo skropliny mogą później wnikać w wełnę i spowodować czernienie płyt gk

Folia nie może dotykać łat ani nie wolno owijać nią krokwii
Nie mylą się tylko Ci którzy nic nie robią.

TomaszJ
Początkujący
Początkujący
Kontakt:

Post autor: TomaszJ »

Jeśli chodzi o materiał do ocieplenia, to pianka Demilec będzie lepszym wyborem: wypełnia szczeliny, jako że dojdzie wszędzie wskutek natrysku i rozprężania, przy mniejszej grubości (prawie o połowę) ma podobne właściwości izolacyjne co wełna, świetnie trzyma się podłoża, nie podtrzymuje ognia.