Prześwitujące paski na ścianie co zrobić ???
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
-
PIOTREK8787-laik
- Początkujący

Prześwitujące paski na ścianie co zrobić ???
Witam wszystkich,
Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że jestem początkujący w wszelkich pracach remontowych.
Jakieś dwa tygodnie temu pomalowałem jedną ścianę w łazience. Wiem, że wcześniej była gruntowana i pomalowana delikatnie pędzlem.Jest to ściana która będzie fakt zakryta przez fronty drewniane gdzie będą zrobione półki ale w związku z tym, że zostało mi trochę farby chciałem ją pomalować dokładniej.
Niestety na małym kawałku (na samym środku) farba którą położyłem (lateksowa farba do ścian Akrylit W) nie zakryła odpowiednio całej ściany i są nieładnie wyglądające prześwitujące paski.
Dodam, że ściana ta została już 2 razy (pierwszy raz 2 tygodnie temu, drugi - tydzień temu) malowana wyżej wymienioną farbą niestety pasek nie pokryty cały czas jest widoczny.
Co w chwili obecnej powinienem zrobić ?
Jeśli potrzebujecie jeszcze jakiś informacji postaram sie odpowiedzieć.
Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że jestem początkujący w wszelkich pracach remontowych.
Jakieś dwa tygodnie temu pomalowałem jedną ścianę w łazience. Wiem, że wcześniej była gruntowana i pomalowana delikatnie pędzlem.Jest to ściana która będzie fakt zakryta przez fronty drewniane gdzie będą zrobione półki ale w związku z tym, że zostało mi trochę farby chciałem ją pomalować dokładniej.
Niestety na małym kawałku (na samym środku) farba którą położyłem (lateksowa farba do ścian Akrylit W) nie zakryła odpowiednio całej ściany i są nieładnie wyglądające prześwitujące paski.
Dodam, że ściana ta została już 2 razy (pierwszy raz 2 tygodnie temu, drugi - tydzień temu) malowana wyżej wymienioną farbą niestety pasek nie pokryty cały czas jest widoczny.
Co w chwili obecnej powinienem zrobić ?
Jeśli potrzebujecie jeszcze jakiś informacji postaram sie odpowiedzieć.
początkujący z mazowsza
Re: Prześwitujące paski na ścianie co zrobić ???