Koszt instalacji elektrycznej.
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
Koszt instalacji elektrycznej.
Witam,
jestem w trakcie szukania elektryka do kompleksowej instalacji elektrycznej i zastanawiam sie jakiego mogę spodziewać sie kosztu całej instalacji.
Dom ma 250 m2, 3 kondygnacje, wyliczylem ze będzie ok. 50 punktów świetlnych, 50 gniazdek, 7 TV, 1 Tel., 2 domofony, 3 gniazda 400v.
Czy mógłby mi ktoś w przybliżeniu napisać jakiego kosztu mogę sie spodziewać?
jestem w trakcie szukania elektryka do kompleksowej instalacji elektrycznej i zastanawiam sie jakiego mogę spodziewać sie kosztu całej instalacji.
Dom ma 250 m2, 3 kondygnacje, wyliczylem ze będzie ok. 50 punktów świetlnych, 50 gniazdek, 7 TV, 1 Tel., 2 domofony, 3 gniazda 400v.
Czy mógłby mi ktoś w przybliżeniu napisać jakiego kosztu mogę sie spodziewać?
- marcinradom
- Superużytkownik

- Kontakt:
Re: Koszt instalacji elektrycznej.
wg cen radomskich i z dużym przybliżeniem:hamper pisze:Czy mógłby mi ktoś w przybliżeniu napisać jakiego kosztu mogę sie spodziewać?
materiały - 3000pln
robocizna w zależności od wykonawcy - od 2000pln w górę
pozdrawiam
- marcinradom
- Superużytkownik

- Kontakt:
wyjaśnienie napisałeś sam, cytuję je poniżej:hamper pisze:Witam,
dziś spotkałem sie z pierwszym elektrykiem i koszt samej robocizny wycenił na 8 tyś., wiec trochę to sie rożni od cen radomskich.
i wszystko jasnehamper pisze: buduje sie pod Warszawa.
pozdrawiam
p.s.
kurcze, szkoda że mieszkam 100km od warszawy
-
Tomasz_Brzeczkowski
- Superużytkownik

- marcinradom
- Superużytkownik

- Kontakt:
nie ma sprawy mogę ci to zrobić za 25 tysięcy.T. Brzęczkowski pisze:Bałbym się powierzyć tak ważną sprawę jak instalacja elektryczna komuś kto z materiałem chce taką cenę.