3 Fazy

Domowe prace związane z prądem mogą być bardzo niebezpieczne. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat instalacji elektrycznych począwszy, od wymiany kontaktu po podłączenie prądu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

Fabik96

3 Fazy

Post autor: Fabik96 »

Siema. Jestem zielony w tych tematach. Mam pytanie.

Jeśli chcę założyc 3 fazy to gdzie muszę to zgłosić, jakie będą koszty oraz co będą robić fachowcy ?

sebastian-puyol
Początkujący
Początkujący

Re: 3 Fazy

Post autor: sebastian-puyol »

Witam. rozumiem ze w domu chcesz podlaczyc? jezeli tak to najpierw udaj sie do energetyki i zloz wniosek tez musisz miec juz instalacje przyszykowana pod 3 fazy

jarek08
Początkujący
Początkujący
Kontakt:

Post autor: jarek08 »

Trzeba będzie zmienić kabel przyłącza, dostosować złącze, założyć zabezpieczenia trójbiegunowe, gniazda trójfazowe i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy.

elpapiotr

Post autor: elpapiotr »

Witam.
jarek08 pisze:Trzeba będzie zmienić kabel przyłącza, dostosować złącze, założyć zabezpieczenia trójbiegunowe, gniazda trójfazowe i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy.
Co do gniazd 3-fazowych, niekoniecznie, nie zawsze jest to potrzebne.

tomasolo
Początkujący
Początkujący

Post autor: tomasolo »

Musisz mieć już na gotowo zrobioną instalację wraz z podłączeniem rozdzielnicy. Potem musisz złożyć wniosek do swojego operatora. Co do fachowców to zależy czy robisz remont w swoim domu czy też stawiasz na nowo dom .

elpapiotr

Post autor: elpapiotr »

Witam.
tomasolo pisze:Musisz mieć już na gotowo zrobioną instalację wraz z podłączeniem rozdzielnicy. Potem musisz złożyć wniosek do swojego operatora.
A jak operator zasilania 3-fazowego nie przydzieli, to rozdzielncę rozbieracie/demontujecie, lub inną przeróbkę wykonujecie ?

To tak w Warszawie się robi ? Dziwny kraj u Was :shock: warszawski. Wszystko na opak :roll:

tomasolo
Początkujący
Początkujący

Post autor: tomasolo »