Remont-- proszę o pomoc.
Remont-- proszę o pomoc.
Witam, jestem nowy i zielony i potrzebuję waszej pomocy, postaram się w jasny sposób opisać moją sytuację...
Otóż posiadam dom 2 piętrowy+piwnica. Dom jest murowany na grubość 40cm +6cm steropian w ściany.
Stan domu:
--Piwnica
Posiada wyłożone płytki, ogrzewanie, wujek prowadzi sklep, (w zimie jest ok)
--1piętro: jakieś 60m2 ;
Ściany i sufit zrobiony z płyty+ok3cm steropian, zrobiona wylewka,brak podłogi, brak ogrzewania, założone okna,
--2 piętro, gołe nie ma okien, nie jest szczelne...
Tutaj jest pytanie otóż chcę wykończyć do zamieszkania 1 piętro. Zdaję sobie sprawę że muszę założyć ogrzewanie, ułożyć podłogę itp,
chodzi mi jak bardzo wpłynie 2 piętro na stratę ciepła w zimie ? albo jak to skutecznie i tanio zabezpieczyć docieplić ? chodzi mi o ewentualne materiały bez robocizny...
Otóż posiadam dom 2 piętrowy+piwnica. Dom jest murowany na grubość 40cm +6cm steropian w ściany.
Stan domu:
--Piwnica
Posiada wyłożone płytki, ogrzewanie, wujek prowadzi sklep, (w zimie jest ok)
--1piętro: jakieś 60m2 ;
Ściany i sufit zrobiony z płyty+ok3cm steropian, zrobiona wylewka,brak podłogi, brak ogrzewania, założone okna,
--2 piętro, gołe nie ma okien, nie jest szczelne...
Tutaj jest pytanie otóż chcę wykończyć do zamieszkania 1 piętro. Zdaję sobie sprawę że muszę założyć ogrzewanie, ułożyć podłogę itp,
chodzi mi jak bardzo wpłynie 2 piętro na stratę ciepła w zimie ? albo jak to skutecznie i tanio zabezpieczyć docieplić ? chodzi mi o ewentualne materiały bez robocizny...
Re: Remont-- proszę o pomoc.
Izolacja to podstawa. Jakiekolwiek założy Pan ogrzewanie, to bez izolacji będzie Pan miał horrendalne koszty, żeby ogrzać piętro.
Nie po to izolujemy, by robić centralne
Nie po to izolujemy, by robić centralne
rozumiem, w takim razie jak to w miarę dobrze zaizolować ?
baba myślę że bez okien trudno będzie Tobie funkcjonować w takim domu, no chyba, że pytasz o to jak "odciąć" te 2 piętro,
strony www, leasing
dokładnie....