Pomoc techniczna w doborze pieca na ekogroszek ZIELONY JESTE

Informacje na temat instalacji grzewczych, ogrzewania domu, kotłów CO. Dowiedz się jak ogrzać mieszkanie i jakie wybrać instalacje grzewcze aby rachunki nas nie zaskoczyły.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

briano
Początkujący
Początkujący

Pomoc techniczna w doborze pieca na ekogroszek ZIELONY JESTE

Post autor: briano »

Witam serdecznie szanowne grono, jako nowy użytkownik forum.
Potrzebuje porady w doborze pieca na ekogroszek, dla 30letniego domu metraż około 100m2, dwie kondygnacje, dolna niedocieplona i górna docieplona poddasze.
1.kasa przeznaczona na piec raczej max 8500zł brutto
2.paliwo głównie ekogroszek ale biore pod uwage w przyszłośći również inne na te chwile eko.
3.najlepiej gdyby był jak najmniej obsługowy
4.wiadomo jak każdy chciałbym aby mało spalił :)
Potrzebuje waszej pomocy iż w tej materi jestem zielony jak dolar,
1.jaki wybrać tłokowy ? slimakowy?
2. czy 17-18kw wystarczy czy brać mniejszy?
3.Jaki podajnik retortowy czy rynnowy?? zaprzyjaźniony sprzedawca polecał rynnowy
4.Mam stary piec na węgiel i nie miałem rzadenj pompki czy 2 pompki wystarczą, piec, plus eletronika i wiadomo rurki kolanka itp czy jakies dodatkowe urządznie potrzebne??
Jeden hydraulik zapronował mi coś takiego: http://www.hkslazar.pl/produkty,kotly-c ... t,6,6.html w cenie 8200 brutto , czy do tego pieca trzeba dokupic sterownik pid czy to co ona ma wystarczy? . Lub jeżeli coś tańszego to pleszew.
W sklepie człowiek podradzał cos takiego: http://www.metalfachtg.com.pl/pl/oferta ... ikiem.html
Wiem że temat był wiele razy wałkowany ale podpowiedzcie bo już głupieje.

Awatar użytkownika
karoka65
Superużytkownik
Superużytkownik
Kontakt:

Re: Pomoc techniczna w doborze pieca na ekogroszek ZIELONY J

Post autor: karoka65 »

Kolego szukałbym kociołek w przedziale mocy 10 do 12kW maksymalnie, do tego porządny sterownik i będziesz zadowolony a kasy jeszcze powinno zostać.

Awatar użytkownika
Jarecki79