wymiana starej instalacji elektrycznej na nową
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
-
laikk
wymiana starej instalacji elektrycznej na nową
Witam! Mam pytanie, ale od razu zaznaczam, że jestem kompletnie zielony w dziedzinie elektryki. W starym budynku, w którym mieszkam wymieniona zostala instalacja na klatce schodowej . W każdym mieszkaniu została zamontowana skrzynka z bezpiecznikami, chodzi mi o to czy elektryk dobrze podłączył przewody elektryczne do skrzynki- owinął kable jeden raz taśma izolacyjna, położył na to tynk i polaczyl z instalacja od licznika. Czy jest to prawidłowo zrobione?
-
elpapiotr
Re: wymiana starej instalacji elektrycznej na nową
Witam.
Za mało informacji, by jednoznacznie odpowiedzieć. W końcu co z czym połączył ?czy elektryk dobrze podłączył przewody elektryczne do skrzynki- owinął kable jeden raz taśma izolacyjna, położył na to tynk i polaczyl z instalacja od licznika
Moja szklana kula mówi, że tak.
Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym, którzy nie umieją latać
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
-
laikk
tzn chodzi o to, czy np. kable te nie powinny zostać owinięte więcej razy taśmą może to dawać jakieś przebicia, stanowić zagrożenia bezpieczeństwa, bo slyszalem że zdarzać się mogą takie sytuacje.
-
elpapiotr
Witam.
W jaki sposób zostały te "kable" połączone, ile żył posiadały, jaki przekrój, i w którym miejscu ?
Ilość warstw izolacji oraz sposób izolowania ma swoje znaczenie, pomijając fakt, że jest to połączenie tymczasowe.
To są istotne treści, a nie bzdety o szklanej kuli, jakie ktoś tu pisze.
W jaki sposób zostały te "kable" połączone, ile żył posiadały, jaki przekrój, i w którym miejscu ?
Ilość warstw izolacji oraz sposób izolowania ma swoje znaczenie, pomijając fakt, że jest to połączenie tymczasowe.
To są istotne treści, a nie bzdety o szklanej kuli, jakie ktoś tu pisze.
-
laikk