20 letni ogród, jak odświeżyć, co wyciąć, przesadzić itp

Czy jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami ogrodu z tarasem czy malutkiego balkonu musimy się zastanowić nad aranżacją tego miejsca i doborem roślin. Tutaj znajdziesz inspiracje, ciekawe pomysły i nietypowe rozwiązania związane z tym tematem.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

MarcBenson
Zainteresowany
Zainteresowany

20 letni ogród, jak odświeżyć, co wyciąć, przesadzić itp

Post autor: MarcBenson »

WItajcie drodzy forowicze,
proszę o pomoc w sprawie 20 letniego ogrodu widocznego na zdjeciach. Chciałbym go odswieżyć. Poprzedni ogrodnik nie przewidział chyba ze tak wszystko pięknie wyrosnie. Chiałbym pousuwać z niego trochę zieleni by większa przestrzeń się zrobiła. Nie znam się na tym także prosze o pomoc. Nagrałem także filmik z ogródka ale nie mogę go tutaj wrzucić.
Pozdr i z góry dziękuje za podpowiedzi Marek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Przemek

Re: 20 letni ogród, jak odświeżyć, co wyciąć, przesadzić itp

Post autor: Przemek »

popatrz na www.e-ogrodek.pl lub tamtejsze www.forumogrodowe.pl
ale temat jest ciekawy
taki ogród to nie lada wyzwanie

pozdrawiam

Andaluzja
Początkujący
Początkujący
Kontakt:

Post autor: Andaluzja »

Piękny ogród. Zalecam wynajęcie architekta krajobrazu do tego typu pracy.

retrofood29
Początkujący
Początkujący

Post autor: retrofood29 »

fajny ogród :) Może bardziej go ożywić - dodać kilku mieszkańców? Jeże, kilka rodzajów ptaków... Z doświadczenia wiem, że to ogromna przyjemność spotkać takiego sąsiada w swoim ogrodzie :D
Wystarczy zostawić trochę liści i gałęzi w zacisznym kącie, podrzucić trochę twarodu czy miseczkę z mlekiem. Nie wiem jak jest ogrodzony teren - wystarczy kilka niewielkich przejść, aby wracały. To urocze stworzenia, a w dodatku pomagają walczyć ze ślimakami :)