Prośba o wycenę
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Prośba o wycenę
Zamarzył mi się domek: http://www.projektoskop.pl/p-3047.html (AS AR114). Planuję całkowite podpiwniczenie oraz minimalne powiększenie wc na parterze (żeby mały natrysk zmieścić). Niestety nie mam żadnego doświadczenia w budowlance, stąd pytanie: jakiego kosztu mogę się spodziewać? Intereuje mnie budowa chałupki od podstaw (tj. stan surowy, zamknięty, itd.). Gdzie mogę najwięcej zaoszczędzić?
Re: Prośba o wycenę
Jeśli chodzi o materiał budowlany to najlepiej znaleźć jakąś hurtownię budowlaną i dogadać odnośnie materiału i cen. Zdecydowanie bardziej opłaca się współpracować z jednym dostawcą.
Z doświadczenia wiem, że najlepiej współpracować z firmami, które specjalizują się w konkretnej dziedzinie, zresztą jak w życiu jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Ja zaopatrywałem się w materiał można powiedzieć, że w całej Polsce.
Pustak kupiony na śląsku, wyszło mi najtaniej mimo, że zapłaciłem za dostawę.
Okna w świętokrzyskim, transport w gratisie
Dach w Bełchatowie, firma mluksus - transport w gratisie i najlepsza cena.
Instalacja CO koło Bełchatowa - Zelów, ale to zależnie od tego czym palisz.
hmm... to chyba wszystko
Pozdro
Z doświadczenia wiem, że najlepiej współpracować z firmami, które specjalizują się w konkretnej dziedzinie, zresztą jak w życiu jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Ja zaopatrywałem się w materiał można powiedzieć, że w całej Polsce.
Pustak kupiony na śląsku, wyszło mi najtaniej mimo, że zapłaciłem za dostawę.
Okna w świętokrzyskim, transport w gratisie
Dach w Bełchatowie, firma mluksus - transport w gratisie i najlepsza cena.
Instalacja CO koło Bełchatowa - Zelów, ale to zależnie od tego czym palisz.
hmm... to chyba wszystko
Pozdro
Witam