Pęknięty strop POMOCY
Moderator: Redakcja e-izolacje.pl
Pęknięty strop POMOCY
Witam mam zamiar kupić mieszkanie w bloku 4 piętrowym, jednak nie pokoji mnie pęknięcie na suficie na łączeniu płyt betonowych idzie przez sufit widoczna szrama a przy początku ściany jest małe pękniecie na około pól centymetra a długie na pół metra nie wiem czy nie jest to niebezpieczne????
Podaje link do zdięcia
http://img502.imageshack.us/img502/5863/dsc00531xm.jpg
Podaje link do zdięcia
http://img502.imageshack.us/img502/5863/dsc00531xm.jpg
Re: Pęknięty strop POMOCY
Raczej wygląda to na rysę w tynku.
Estetyczne to nie jest ale strop na głowę nie zleci, budynek stoi lat .... ??
Estetyczne to nie jest ale strop na głowę nie zleci, budynek stoi lat .... ??
Z 40 wiem że można to zakryć ale się trochę przeraziłem nie znam się na budowlance.
Re: Pęknięty strof POMOCY
sztuką będzie znaleźć mieszkanie w bloku w którym takowego pęknięcia nie będzie
nic ci na głowę nie spadnie, przy remoncie sobie to pęknięcie zlikwidujesz
chodź po czasie i tak w 90 % masz szanse je ponownie ujrzeć 
-
SGL
Re: Pęknięty strof POMOCY
To nie jest żadne pęknięcie tynku.
Strzelony jest strop i nie wróży to nic dobrego - trzeba by zrobić wizję lokalną i dokładnie określić przyczynę pęknięcia.
Strzelony jest strop i nie wróży to nic dobrego - trzeba by zrobić wizję lokalną i dokładnie określić przyczynę pęknięcia.
-
Koniu123on
- Początkujący

To chyba dość powszechne zjawisko, że płyty stropowe mają tendencje do rysowania... tylko pytanie czy ta "rysa" powstała na łączeniu płyt czy to poważniejszy problem.
Koniu123
-
SGL
Po co pytasz? Wystarczy spojrzeć na zamieszczone zdjęcie - to nie jest zarysowanie płyty stropowej na łączeniu prefabrykatów. Strop jest pęknięty i to bardzo nieładnie tzn. niebezpiecznieKoniu123on pisze:To chyba dość powszechne zjawisko, że płyty stropowe mają tendencje do rysowania... tylko pytanie czy ta "rysa" powstała na łączeniu płyt czy to poważniejszy problem.